Anmeldt 20. februar 2017 fra mobile enheder

Vi havde 7 dejlige nætter på hotellet. Stor lækker pool og mindre strand. Al personale var utrolig venlige og serviceniveauet var højt. Der er håndklæder ved pool og strand og der bliver delt vand og små goder ud i løbet af dagen. Personalet er altid klar til at være behjælpelig og til at yde høj service. Udsigten over poolen og havet fra viceroy værelset er enormt smukt. Værelset har bl.a. stort badeværelse og værelset størrelse er rigeligt til to personer.

I marinaen, som ligger 20 m fra hotellet, er der en lille købmand samt restauranter og barer. Vi spiste en gang på restaurant Privelige i Marinaen, men maden på hotellets restauranter var bedre, i bedre omgivelser og til samme pris som restauranterne i marinaen, så vi spiste på hotellet de øvrige 6 nætter.

Wifi på hotellet fungerede fint. Signalet kunne dog godt være lidt svagt en gang imellem ved poolen og på restauranten.

Foruden den lille Marina var der ikke meget at se i nærheden af hotellet, men det var heller ikke nødvendigt efter min opfattelse. Du kan nemt komme rundt på Langkawi og tage taxi til ting du vil se. 2 minutters kørelse fra hotellet er Langkawi Cable Car, hvor man kan komme op på toppen af bjerget og se ud over øen. Der er en lille by rundt om liften, med forlystelser mv. Det er turistmekka i af værste grad, men udsigten fra toppen er flot.

Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, Connector79416
Anmeldt 25. november 2016

Vi havde en uges total afslapningsferie på dette fantastiske hotel, hvor service og mad er på et meget højt niveau.
Også rigtig fin svimmingpool, hvorimo stranden skuffede lidt.
De arrangerer også ture, hvoraf en kajaktur ud i Mangroveskoven bestemt kan anbefales.

Værelsestip: Grand merchant værelse med delvis udsigt til havn og hav var perfekt.
  • Overnattede: november 2016, rejste som par
1  Tak, Lasse50_11
Anmeldt 31. marts 2016

Vi boede på The Danna i en uge i forbindelse med en rundrejse/bryllupsrejse i Malaysia. Vi havde et fantastisk ophold. Værelserne er store og flot indrettet. Vi boede i et "Merchant" værelse, som er det mindste - men det var stadig meget stort og med at kæmpe badeværelse med badekar og rainshower-brus.

Pool-området er fantastisk. Nogle gæster lægger håndklæder om morgenen for at spærre store, hvilket er ret irriterende, men vi oplevede ikke at gå forgæves efter strandstole. Service omkring poolen er også rigtig god - der er et godt menukort med snacks og drinks. Mellem 5-7 pm er der happy hour med halv pris på mange drinks. Fx. koster en mocktail normalt 16 RM, men i happy hour er det 8! Ret billigt!.

Maden i restauranten er også virkelig god. De lokale retter er bedst. Bestil ikke pizza´en - den er ikke god!

Der ligger en marina ved siden af hotellet, hvor der ligger nogle andre restauranter. Tapas som er den første der ligger, er også rigtig fin og hyggeligt. God mad for pengene. Der ligger også et pizzaria - det er ikke anbefalesværdigt.
Morgenmaden på hotellet er overdådig.

Personalet på hotellet er det venligste jeg længe har mødt. Så søde og venlige.

Jeg vil anbefale dette hotel til andre.

• Overnattede: marts 2016, rejste som par
2  Tak, Stump60
Anmeldt 28. februar 2016 fra mobile enheder

Fra du træder ind af døren ved du at dette bliver et helt specielt ophold! Service og smil på højt niveau. Poolen er skøn, dejligt værelse og hjælpsomt personale.
Det er nemt og billigt at komme rundt på Langkawi hvis der er behov for dette.
Man kan sagens få nogle dage til at gå her!

Overnattede: februar 2016, rejste som par
Tak, MinelleH
Anmeldt 9. juli 2015

absolut det noget af det bedste i Malaysia, service på et meget højt niveau. storslået udsigt, lækre værelser.
tjenerne havde en speciel evne, til at være der, lige som vi fik brug for dem, man mærker at træning af personalet, er meget vigtigt for The Danna, og det virker. jeg vil især nævne overtjeneren i buffet restauranten, han var hurtig og præcis som en Ninja, helt enestående ophold. vi kommer igen.

Overnattede: februar 2015
1  Tak, Axel Johnk L