Fantastisk oplevelse, og super god service!!

Anmeldt d. 2. november 2019
Kasper T
Fantastisk oplevelse

TopDiving på Gran Canaria er verdens klasse. Jeg har i lang tid gerne ville prøve at dykke, men... læs mere

Anmeldt d. 4. september 2019

fra 82,93 $
fra 88,86 $
fra 74,57 $
Anmeldt d. 2. november 2019

Kan klart anbefale dette dykkercenter. Alle instruktør var super professionelle og imødekommende! Især Laura og Hugo, der er ejer af Top Diving.
Skulle jeg komme tilbage til Puerto Rico, skal jeg helt sikkert have et pat dyk hos Top Diving!

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Kasper T
Anmeldt d. 4. september 2019

TopDiving på Gran Canaria er verdens klasse.
Jeg har i lang tid gerne ville prøve at dykke, men tankerne er altid endt på om jeg ville føle jeg fik nok luft, og i det hele taget det der med at trække vejret undervand var sku lidt angstprovokerende.
Men nu skulle det fandme være, og ganske som forventet havde jeg svært ved at give slip og ikke tænke over at jeg var undervandet men bare skulle trække vejret helt som jeg plejer. Det tog mig noget tid at komme under men de har de sejeste og sjove instruktøre og vi havde alt den tid jeg skulle bruge på det, og med hjælp fra instruktøren kom jeg tilsidst ned under og fik svømmet lidt rundt, endte med et dykker licins til 12m. og en super fed oplevelse rigere

TopDiving in Gran Canaria has world class staff.
Super funny, super cool guys and girl(s).
I had some problems getting down under the water, but they took there time to make me fell comfortable and safe and told me that we have all the time that i needed, and in the end i made it and got af 12m. diving licens and a really nice experience.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, DK-Kiefer
Anmeldt d. 28. juli 2019 fra mobile enheder

En helt fantastisk oplevelse, både på land og i vand. Alle instruktørende er super professionelle, imødekommende og tålmodige ikke mindst . Kan helt klart anbefales

Tak, DayTrip314152
Anmeldt d. 13. december 2018 fra mobile enheder

Kan ikke anbefale dette sted nok...

Kommer helt klart tilbage med ungerne så de også kan prøve at opleve en verden under vandet... Så både store blæksprutter og en enkelt gravid haj.

Og man føler sig i professionelle hænder hele vejen.

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, Hasse H
Anmeldt d. 8. februar 2017

Har haft en fantastisk oplevelse hos Top Diving. Sjældent har jeg oplevet instruktører og personale med så god menneske forståelse som her. Dette er set på tværs af faggrænser. Tilbragte "alt for meget tid" af min ferie hos Top Diving og fortryder intet. Alle gæster i butikken blev godt modtaget og alle behandlet med den respekt de havde brug for, i forhold til det element de var i færd med at kaste sig ud i.

Personligt fik jeg først et rigtig godt prøve dyk, efterfulgt af nogle gode uddannelses dage, med Stephen (Steve) som praktisk instruktør og Hugo med Teori. De fortjener begge min største respekt. På intet tidspunkt følte jeg mig utryk eller var i tvivl om at jeg var i gode hænder.

Har man mod på at prøve at dykke, så er det her nok et af de bedste steder jeg kunne forestille mig.

Kæmpe respekt her fra !

Tak for turen