“Forfærdeligt, hold jer væk”
Anmeldelse af Wok Great Slow Boat

Wok Great Slow Boat
Prisklasse: 5 US$ - 33 US$
Køkkener: Kinesisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer

Forfærdelig mad og service. Kvinden kiggede på serie og ignorerede kunder. Jeg har aldrig fået så dårlig mad. Aldrig tag derhen

Dato for besøg: januar 2023
Tak, frejaleerskov

Anmeldt 19. oktober 2022 fra mobile enheder

12.98 euro fra idag.
Dårlig sushi alt indbagt var tørt og uspiselig ankom kl.19.15 og det meste af maden tror vi var fra igår og fra middagstid idag . Gjorde personalet opmærksom på at deres sushi var tør og hård og ikke til at spise, svaret var tak og undskyld der kommer nyt senere. Vi gik 90 minutter senere og intet var skiftet ud med nyt. SÅ RINGE, KOMMER ALDRIG IGEN

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, 1964steffenjensen
Anmeldt 29. december 2018 fra mobile enheder

Fantastisk dejlig og super frisk kinesisk buffet, bland selv wok der steges til perfektion. Tillige er det ekstremt billigt ☀️

Dato for besøg: december 2018
Tak, 319lottel
Anmeldt 24. august 2018 fra mobile enheder

Perfekt service og venlig betjening!
Maden er god og der mangler bestemt ingenting!
Kan kun anbefales !

Dato for besøg: august 2018
Tak, V4783QEchristopherk
Anmeldt 7. marts 2018 fra mobile enheder

Er kommet på great slow boat i mange år, deres store buffet skuffer aldrig, personalet er altid glade og smilende og er hurtige til at rydde af. Kan varmt anbefales

Dato for besøg: marts 2018
Tak, bog563

Rejsende, der kiggede på Wok Great Slow Boat, kiggede også på

Har du været i Wok Great Slow Boat? Fortæl om dine oplevelser!