“Skuffende juleaften”

La cantina
Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer

Havde glædet mig til en stille og hyggelig juleaften med god mad.
Maden var såmen også rigtig god men resten skuffede fælt.

Tjenerne for rundt som hovedløse kyllinger og der var ikke styr på ret meget. Vi fik forret, men fik først bestilt vin efter hovedretten var serveret.

Fik god hjælp til at finde en vin (Fina 20) til ca 27 € som var glimrende men, opdagede jeg dagen efter, betalte for en helt anden vin (Cepa21) til 40€.

Der var delvist levende musik til arrangementet, men det bidrog til stressniveau at han spillede julemelodier i alt for hurtigt tempo.

Det hele emmede af at det skulle være hurtigt overstået og altså ikke den hyggelige juleaften jeg havde ønsket.

Dato for besøg: december 2022
Tak, annd0rthe

Anmeldt 6. december 2022 fra mobile enheder

Rigtig god oplevelse hver gang. Vi har været på La Cantina mere end 6 gange, og de leverer hver gang et stabilt højt niveau.
Service er perfekt
Mad er perfekt
5 stjerner herfra.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Martin K
Anmeldt 4. september 2022 fra mobile enheder

Suveræn lækker veltilberedt mad.Kød i topklasse.
Meget venligt og servicemindet personale.
God beliggenhed med udsigt over vandet

Dato for besøg: august 2022
Tak, Laila H
Anmeldt 12. juli 2022

Super lækker mad. Virkelig flot og hyggelig restaurant. Betjening helt i top 100. Skal virkelig besøges.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Danmark2015
Anmeldt 7. februar 2022 fra mobile enheder

Fantastisk mad og betjening.
Perfekt vin guide og maden var vidunderlig.
Laksetartar, avocado med kæmpe rejer og ribeye. Alt sad lige i skabet.
Her må du spise.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, sidsec2018

Rejsende, der kiggede på La cantina, kiggede også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du været i La cantina? Fortæl om dine oplevelser!