“Fin lejlighed og poolområde samt hjælpsomt personale.”
Anmeldelse af Maracaibo Aparthotel

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Maracaibo Aparthotel
Vurderet som nr. 21 ud af 67 hoteller i Puerto Rico
Anmeldt 6. september 2017

Fin lejlighed og poolområde tæt på strand og centrum. Poolrestauranten griller tit, men maden er ikke værd at skrive hjem om. Men der er massere af gode og billige restauranter i byen. Det er klart det bedste gratis wifi jeg har oplevet på en charterferie, så vi kunne se Netflix og youtube videoer.

• Overnattede: Juli 2017, rejste med familie
Tak, JakobPagh

Anmeldt 16. februar 2017 fra mobile enheder

Udemærket hotel, rummet er af en pæn størrelse. Udsigten er virkelig god fra alle værelserne, man har et lille køkken med alt hvad du behøver til de mest basale kokkerier. Det ligger godt placeret, så der er ikke så langt til stranden og heller ikke til centeret på toppen. Baren/restauranten var god og alt personalet meget venlige, rengøringen og prisen trækker lidt ned for os. Vi havde også lidt problemer med toilettet der ikke trak ud særlig godt. Men kunne godt bo her igen.

Overnattede: Februar 2017, rejste som par
Tak, Jan N
Anmeldt 6. september 2016 fra mobile enheder

Vi opholde os to uger på dette hotel. Det er en rigtig fin lille lejlighed med soveværelse og stue man får tildelt. I lejligheden er der også et køkken med to små kogeplader og et køleskab, der er fin mulighed for at lave let mad i. Generelt er hotellet super fint, da vi tjekkede ind blev vi taget godt imod - det eneste der trækker ned er at vi havde bestilt morgenmad til begge ugen og fik ganske lidt information om hvordan det fungerede og da vi gik til baren hvor man spiser morgenmad, var de i starten lidt uforstående og det tog lidt tid før vi kunne få vores mad.
- Det skal så sige at var søde til at besvare vores andre spørgsmål og bestille taxa mm, når vi ønskede det. Rengøringsniveau er helt i top! Den stod skinnende ren hver dag når vi kom hjem. Poolen er lille, men lækker og personalet ved baren er rigtig søde. Dette hotel kan sagtens anbefales og vi vil helt sikkert komme tilbage igen

Overnattede: September 2016
Tak, sarayawt
Anmeldt 16. maj 2016 fra mobile enheder

Rigtig venligt personale, dejlig lejlighed og rengøringsdamerne var altid smilende og meget venlige, de gjorde et rigtig godt stykke arbejde.
Det var dejligt, at der stod en flaske vand i køleskabet da vi ankom.
Beliggenhed rigtig god og sikken en udsigt der var fra balkonen.

Overnattede: Marts 2016, rejste med familie
Tak, Ann G
Anmeldt 3. maj 2016 fra mobile enheder

Vi havde en pragtfuld ferie i 1-værelses superior lejlighed. Super beliggenhed med gåafstand til havn og strand, skøn udsigt, dejlig pool og pool-bar, god rengøring og service - klart anbefalelsesværdig!
4 stjerner - det er lidt slidt og småting kan nemt fixes, så er det en 5er.

Overnattede: April 2016, rejste som par
Tak, Anne-Mette A
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Puerto Rico
Cabau Cala D'Or
Nr. 18 af 67 i Puerto Rico
768 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Maracaibo Aparthotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Maracaibo Aparthotel

Adresse: Avenida Mogan 13, 35130 Puerto Rico, Gran Canaria, Spanien
Beliggenhed: Spanien > De Kanariske Øer > Gran Canaria > Puerto Rico
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Tekøkken Restaurant Bustransport Swimmingpool Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 12 hotel ved stranden i Puerto Rico
Nr. 16 romantisk hotel i Puerto Rico
Prisområde: 410 kr.-1.283 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Maracaibo Aparthotel 3*
Antal værelser: 100
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Maracaibo Aparthotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Maracaibo Aparthotel Puerto Rico
Maracaibo Apartments
Maracaibo Aparthotel Hotel Puerto Rico

Er dette din TripAdvisor-registrering?