Maracaibo Aparthotel
97 $
67 $
Orbitz.com
  • Pool
Hotel Servatur Terrazamar Suite & Sun Suite(Puerto Rico)(Meget for pengene!)
59 $
197 $
191 $
  • Morgenmad inkluderet
71 $
  • Restaurant
Hotels.com
Anmeldt for 6. september 2016 fra mobile enheder

Vi opholde os to uger på dette hotel. Det er en rigtig fin lille lejlighed med soveværelse og stue man får tildelt. I lejligheden er der også et køkken med to små kogeplader og et køleskab, der er fin mulighed for at lave let mad i. Generelt er hotellet super fint, da vi tjekkede ind blev vi taget godt imod - det eneste der trækker ned er at vi havde bestilt morgenmad til begge ugen og fik ganske lidt information om hvordan det fungerede og da vi gik til baren hvor man spiser morgenmad, var de i starten lidt uforstående og det tog lidt tid før vi kunne få vores mad.
- Det skal så sige at var søde til at besvare vores andre spørgsmål og bestille taxa mm, når vi ønskede det. Rengøringsniveau er helt i top! Den stod skinnende ren hver dag når vi kom hjem. Poolen er lille, men lækker og personalet ved baren er rigtig søde. Dette hotel kan sagtens anbefales og vi vil helt sikkert komme tilbage igen

Overnattede: september 2016
Tak, sarayawt
Anmeldt for 16. maj 2016 fra mobile enheder

Rigtig venligt personale, dejlig lejlighed og rengøringsdamerne var altid smilende og meget venlige, de gjorde et rigtig godt stykke arbejde.
Det var dejligt, at der stod en flaske vand i køleskabet da vi ankom.
Beliggenhed rigtig god og sikken en udsigt der var fra balkonen.

Overnattede: marts 2016, rejste med familie
Tak, Ann G
Anmeldt for 3. maj 2016 fra mobile enheder

Vi havde en pragtfuld ferie i 1-værelses superior lejlighed. Super beliggenhed med gåafstand til havn og strand, skøn udsigt, dejlig pool og pool-bar, god rengøring og service - klart anbefalelsesværdig!
4 stjerner - det er lidt slidt og småting kan nemt fixes, så er det en 5er.

Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, Anne-Mette A
Anmeldt for 29. marts 2016 fra mobile enheder

Dejligt hotel. Ikke prangende men pænt
Det er et hotel fra 70'erne men renoveret rigtigt flot i 2009 værelset vi fik var ikke det vi først ville have. Men vi var for sent ude så det kan man ikke klantre hotellet for. Vi fik en 1 værelses lejlighed. Og den var bare rigtig god. Så vi var rigtig glad for den. Vi spiste på den udendørs restaurant et par gange og det var rigtigt godt især lammet mums vi boede der en uge og er godt tilfreds. Skal man lige dryppe lidt malurt i bægeret så skal det være. At i skal sørge for at de dejlige omgivelser der er blevet lavet bliver vedligeholdt så mm ikke har fornemmelsen af forfald. Tænker på gl. Skilte som ikke er relevante mere. Samt parasoller der ikke kan mere få dem væk eller udskiftet det ser sjusket ud. Vi ville have brugt wellness området der ser fantastisk ud. Men kunne ikke få rigtig information om hvad vi kunne med hensyn til massage/ spa. Nå men alt i alt så var det en dejlig ferie. Kan godt anbefale dette sted

Hammer

Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, Lars H
Anmeldt for 27. januar 2016

Hotel Maracaibo er udemærket hotel til pengene. God rummelige værelse og med udsigt til vandet. Man har morgensolen, middagssol og eftermiddagssol til kl. 16.00 ca. Rummelige værelser med kingsize senge. Man skal være opmærksom på at hotellet ligger ud til en mindre trafikeret vej, hvor der forekommet lidt støj. Kan man se bort fra det, får man en god beliggendehed tæt på både strand og by. På hotellet er der mange gode faciliteter, som den altid glade livredder, som også har aqua gym hver morgen kl. 11.00. Man finder ligelede et spa/jacuzzi område mod betaling samt massage mm. En rigtig fin bar ved poolen, som er enormt hyggeligt og sødt personale. Stedet kan varmt anbefales.

Værelsestip: Alle lejlighed har udsigt til havet / anbefaling er at kommer så højt op som muligt
  • Overnattede: januar 2016, rejste som par
Tak, Sebastian C