Anmeldt d. 30. december 2019

Fantastisk sted at nyde sommervarmen midt om vinteren. Dejlig beliggenhed med udsigt til havet fra alle lejlighederne. God mad og betjening. Et sted man vender tilbage til.let adgang til byen og stranden med gratis bus,

Tak, 3958pm
Anmeldt d. 29. december 2019 fra mobile enheder

Venlig modtagelse og indskrivning. Fremragende mad i restauranten - vi havde all inklusiv. God beliggenhed og alle terrasser vender mod syd og har sol hele dagen. 2 pools. Vi holdt jul på Hotel Altamar. Kan varmt anbefales og vi kommer gerne igen.

Tak, PerR_13
Anmeldt d. 4. december 2019

Lad det være sagt med det samme. Hotellet var overhovedet ikke min 1. prioritet, men somme tider er man som mand nødt til at rette ind til højre.

Dernæst vil jeg sige, at det blev én af de bedste og hyggeligste ferier, vi har haft. Der var et utroligt sammenhold til måltiderne og råhygge om aftenen, hvilket mest var pga. de andre gæster. Jeg har aldrig oplevet noget lignende.

Hotellets serviceområder er lidt slidte. Elevatorerne virkede ikke altid og maden kunne nemt have været bedre. Vi have all inclusive og det var nemt og ikke dyrere end vi kunne gå ud at spise, når vi havde lyst til det.

Værelset var fint uden at være flot. Dejlig terrasse med fin udsigt og med bord og stole og 2 liggestole, så vi benyttede slet ikke poolen.

Flot service med bus til byen flere gange om dagen.
Det gjorde det ekstra nemt, at vi til hjemrejsen kunne tjekke bagagen ind på hotellet. Rigtig god service.

Vi har allerede bestilt den næste ferie på dette hotel.

Tak, HenningP629
Anmeldt d. 24. november 2019

Dejligt hotel, gode værelser (2 værelset lejlighed) med kæmpe terrasse/balkon. Service minded personale. God mad. Underholdning de fleste aftener - musiker hver aften - mulighed for dans. Poolområde med masser af solsenge. En del trapper og kun 2 elevatorer.

Værelsestip: På den sydligste del af hotellet havde værelserne solen på terrassen/balkonen længst.
Dato for ophold: november 2019
Tak, Jensens_Koege
Anmeldt d. 6. november 2019

Det er dejlig sted med masse venlig personale på hotel, morgenmad buffet er lækkert og perfekt til både barn og voksen, værelse ser hyggelig ud også ud på balkon.
Pool har 2 sted og det er dejlig og perfekt pool.
Men en negativt er ryger, da på restaurant må man ryger ud på restaurant og dem folk hensynsløs på folket, men rest perfekt hotel

Værelsestip: Perfekt familie hotel
Dato for ophold: oktober 2019