Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.190)
Filtrer anmeldelser
2.190 resultater
Medlemsvurdering
544
839
450
200
157
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
544
839
450
200
157
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
15-20 af 2.190 anmeldelser
Anmeldt 29. oktober 2017 fra mobile enheder

Godt sted, med all inclusive. Ligger højt i Puerto Rico med fantastiske udsigter.
Maden er god men lidt ensformig i længden. Poolområdet er fint med voksenområde men skal du have plads skal du tidligt op.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Kim K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
pilarderada, Guest Relations Manager hos Servatur Puerto Azul, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. november 2017
Google Oversæt

Dear Kim K.,
Thank you for taking your time to express your opinion of Servatur Puerto Azul.
It is nice you liked our location, the pool area, and the views. Thank you for mentioning these positive aspects!
On the other hand, have taken note of your review to study the implementation of improvement actions to make the experience of our guests much better.
It is quite helpful for us to get to know your opinion. Thank you for letting us know. We truly hope we have the chance to welcome you back in a future. Do not hesitate to contact us if we can do anything for you: puertoazul@servatur.com.
Kind regards,
Servatur Puerto Azul.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 23. oktober 2017

Efter en uges familieferie på Puerto azur vil vi gerne dele følgende: Hotellets kapacitet er for lille til antallet af gæster. Der er slet ikke pladser nok ved poolen og der er massive problemer med familier der "booker" solsenge med håndklæder i timevis, uden at benytte dem. Hotellets personale gør ikke noget ved dette problem.
Der er stort pres på spisestederne, og derfor løber maskinerne jævnligt tør for kaffe el. mælk o.l. Personalet er venligt og imødekommende og gør deres bedste, men kan simpelthen ikke følge med.
Hotellets beliggenhed er smuk og med en dejlig udsigt. Det er højtbeliggende og hotellet er derfor ikke egnet så til gangbesværede. Til gengæld er det meget billigt at benytte taxi, som kan bestilles fra receptionen.
Lejlighederne er godt slidte (vi boede i de lejligheder der ikke er renoveret) men med dejlige altaner. Tilfredsstillende rengøring.
Vi deltog i nogen af aktiviteterne. Bl.a. Bordtennis. Her var battene og bolde meget ringe. Det samme gjaldt tennisbolde. Ufatteligt da det er ting der kan anskaffes til meget små penge.
Der blev gjort en del fra guiderne for børnene. Hotellet et et udpræget familiehotel med en del aktiviteter for børn.
Receptionspersonalet var venlige og virkede kompetente.
Vi havde alt i alt en god ferie men vender nok ikke tilbage til samme sted, da vi har boet steder med en bedre stemning, hvor det har været hyggeligere og ikke så overfyldt,

Værelsestip: Vælg et værelse med havudsigt.
Overnattede: oktober 2017, rejste med familie
Tak, John J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
pilarderada, Guest Relations Manager hos Servatur Puerto Azul, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. november 2017
Google Oversæt

Dear John J.,
Thank you for choosing Servatur Puerto Azul for your holidays and writing a review about it.
We really appreciate your kind words regarding our staff. Those will be passed to our staff and departments so that they know they are doing a good job towards our customer´s satisfaction.
Thank you for highlighting the views from the apartment, the cleanliness, and the localization. As you say, you can order a taxi at reception for around 4€ to move between Puerto Rico beach & town, and Amadores beach.
Regarding the rest of the points you are commenting, we have taken note of all of them to improve our facilities and services.
Your feedback is very important for us, so thank you very much for letting us know, and please, accept our apologies for not having fulfilled your full satisfaction this time.
We are 7/24 at your disposal at puertoazul@servatur.com. It will be a pleasure receiving more suggestions to further improve our services or for anything else you may need.
Kind regards,
Servatur Puerto Azul.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 16. oktober 2017

Der var slet ikke plads til alle ved poolen. Folk stod i kø i over en time før åbningstid for at reservere solstole. Solstolene stod helt op ad hinanden
Alt for lille et pool område. Ligger næsten lag på lag. Stå klar kl.8 hvis du ønsker solsenge.
Lugter af kloak til højre for scenen konstant.

  • Overnattede: oktober 2017, rejste med familie
    • Sted
    • Søvnkvalitet
Tak, janchristensen22
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
pilarderada, Guest Relations Manager hos Servatur Puerto Azul, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. november 2017
Google Oversæt

Dear janchristensen22,
Thank you for having taken the time to write about your stay at our hotel.
We are very sorry that you experienced the situation you have described. We will revise our current system and processes to avoid this from happening again.
The sunbathing area is closed during the evening and our staff opens it again early morning after cleaning the area. Booking a sunbed is not allowed. We assume something may have failed if our guests are doing it. We will ask our guard who will control it rigorously.
However, during pool opening hours, our lifeguards and customer service are always available to help our guests to find sunbeds whenever the area is a little bit crowded depending on the time of the day. They will always do their best to find alternatives, as sunbeds are plentiful.
We are sorry for not having reached your full satisfaction with this service. We will increase our attention to avoid this from happening again.
We are also revising the other incidence you have reported, as this should not be happening.
It is really helpful for us to know your opinion so we thank a lot for letting us know. Please, accept our most sincere apologies for not having reached your expectations this occasion. We are constantly striving to improve, so please feel free to widen any other issues that may worry you at puertoazul@servatur.com We hope you can give us the chance to be your host in the future.
Kind regards,
Servatur Puerto Azul.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 13. september 2017

Der var slet ikke plads til alle ved poolen. Folk stod i kø i over en time før åbningstid for at reservere solstole. Solstolene stod helt op ad hinanden - det var ren myretue og ikke afslappende overhovedet.
Poolen var overfyldt med mennesker, og restauranterne bar også præg af for mange mennesker i form af køer og manglende borde at sidde ved.
Vores aircondition virkede ikke, og trods flere påtaler omkring dette skete der ikke noget. Vi havde betalt ekstra for aircondition uden vi fik noget ud af det.

  • Overnattede: juli 2017, rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
2  Tak, Mads T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
pilarderada, Guest Relations Manager hos Servatur Puerto Azul, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. september 2017
Google Oversæt

Dear Mads T.,
After reading your review, we just can say we are so sorry for not having reached your satisfaction this time. This is, of course, not the quality of service we would like to provide to our guests. We put our heart to make our guests spent a lovely time.
Regarding the issue notified, we inform you that the situation you described is already fixed. We are sorry for the inconveniences it may have caused you.
We really pay too much attention to our guests' comments to make your experience at Servatur Puerto Azul much better. We have taken notes of every detail to study how we can improve our facilities and services. Feel free to contact us at puertoazul@servatur.com if we can do anything for you.
Servatur Puerto Azul.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 7. september 2017

Vi var fire voksne og et barn på fire med henblik på en familie/børne-ferie! Valgte hotellet pga. all inclusive og Lollo & Bernie klub. Blev placeret på to etager, vi stod fast og fik to lejl. på samme etage. Lejl var helt ok, Tv virkede ikke, og ej heller tlf. RÆDSELSFULDT var fællesområderne. Alt for lille et poolområde. Ligger næsten lag på lag. Stå klar kl.8 hvis du ønsker solsenge. Drop poolen, der er ikke plads, også på grund af div. badedyr, og vandet er grumset. De gæster der 90% kommer fra et andet ellers dejligt land, smider ofte skrald, tåber meget, og sviner. Lugter af kloak til højre for scenen konstant. Duer spiser frokost på bordene. Lugter af tis på wc, ofte ingen toiletpapir, og baren ønsker ikke at kalde på hjælp til rengøring. Kommer der aldrig igen, og der er stort set ingen skandinaviske gæster, af indlysende grunde. Bliv væk!

Værelsestip: Bo ikke på dette hotel!
  • Overnattede: august 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Rebecca D
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
pilarderada, Guest Relations Manager hos Servatur Puerto Azul, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. september 2017
Google Oversæt

Dear Rebecca D.,
We are sorry that your experience was not fully satisfactory. We are studying the implementation of improvement actions to make the experience of our guests much better. It is quite helpful for us to get to know your opinion. Thank you for letting us know.
Please, accept our apologies for the inconveniences you may have experienced. This is, of course, not the quality of service we would like to provide to our guests. We put our heart to make our guests spent a lovely time.
If you have more suggestions or want to contact us, please write us at puertoazul@servatur.com. It will be a pleasure to assist you.
Kind regards,
Servatur Puerto Azul.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser