Marina Suites(Puerto Rico)
138 $
68 $
92 $
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 107 $ pr. overnatning.

Apartamentos Lara(Puerto Rico)
Gratis afbestilling indtil d. 21/07
105 $
  • Restaurant
183 $
Besparelsesbesked! 20 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 20 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 228 $ pr. overnatning.

86 $
88 $
85 $
70 $
Besparelsesbesked! 18 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 18 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 85 $ pr. overnatning.

130 $
Anmeldt for 26. maj 2017

Lige fra ankomsten ved receptionen var der meget stor service ,der fulgte en guide der håndterede din bagage ,samt viste alle finesser dør kort-fjernbetjening til tv valg af kanaler-funktion af boks-airkondition-samt skydedøre viste desuden hvor der var self service af vaskemaskine kun 3 euro for mønt i reception,stor lejlighed, fik en 3 værelses bestilt et kampagne tilbud på 2 værelse dog var det ene soverum aflåst ,stor flot stue-køkken rent og pænt med alt hvad du behøver i et ferie ophold ,stort soverum dobbeltseng ,flot badeværelse dog kunne brusekabinen godt være større ,der var store håndklæder til poolen dejligt ,samt en terrasse med bord og stole savnede en solstol med justerbar ryglæn ellers ok ,boede desværre kun på 1 sal samme niveau som poolområdet ingen anden udsigt desværre, havde købt med morgenmad pænt udvalg, manglede du spejlæg eller omelet kom de til bordet med det,var heldige med vejret, da det var ved poolbaren der blev serveret nok en udfordring ved dårligt vejr.selve pool området var pænt stort med madrasser på alle senge ,dog var der stor reservation af senge før poolområdet var klar kl.9, der var flere der havde brug for hjælp ved omklædning op i boblebadet eller poolen så var der personalet til dette meget flot stor service,derfor nok mange der bor her igen og igen,var heldig at restaurant grill El Greco havde ferielukket så vi slap for lugten på balconen, et hotel jeg gerne vender tilbage til hvis muligt bare mindst 2 sal med udsigt over vandet.

Værelsestip: mindst 2 sal med udsigt, gerne med lave rum numre væk fra udsugning fra grillen
  • Overnattede: maj 2017, rejste alene
2  Tak, john holm m
Anmeldt for 28. april 2017 fra mobile enheder

Hvis du køber et ophold på el graco skal du ikke regne med at Spies skriver du kan komme til at bo på alle de forskellige værelses typer dette er ikke sandt du kommer til at bo på førstesal og er du uheldig som os så får du en lejlighed ud til køkkenets udsugning og det lugter fælt fra middag og til midnat. Spies hernede kan ikke gøre noget og Spies i Danmark kan ikke gøre noget for vi skulle have skrevet eller ringet til dem inden afrejse hvilket vi også havde gjort men de vil heller ikke hjælpe os. Så nu sidder vi i køkken os og ønsker vi havde gjort som de sidste 30 år bestilt rute fly og selv booket hotel for vi får ingen service til kampagnepris ved Spies og vi skal også kun være her i 4 uger skønt suk.....

Overnattede: april 2017, rejste som par
4  Tak, Jonna M
Anmeldt for 16. april 2017

Flot rumlige lejligheder med velplejet poolområde sammen med skønne grønne kroge som giver læ og en skøn intim stemning.
Personale er munter, venligt og giver god service.
Her vil vi gerne tilbage til igen.

• Overnattede: april 2017, rejste med familie
Tak, Bjarnefoged
Anmeldt for 15. marts 2017 fra mobile enheder

Et rigtigt dejligt hotel med dejligt personale og fine/rene omgivelser og meget flotte værelser Det største problem syntes vi er at folk må ryge over alt, bedst som man får sin hovedret som er rimelig dyr og man glæder sig til at skulle nyde den, så tænder naboerne hver en cigaret og røgen farer lige over i hovet på en og det gælder over alt på hoteller om det er ved pollen, morgenmaden eller aftensmaden så kan folk bare ryge. Man synes at når man giver rimelig mange penge for sådan en rejse, så er det meget beklageligt at et hotel som El Greco ikke har nogen som helst ryge politik. Det næste store problem er en flaske container som er placeret lige ude foran hotellet, der bliver smidt flasker i kl. 1-2 stykker om natten og det er ikke en eller to flasker men kassevis fra hotellerne så der er meget larm om natten- hvorfor kunne man ikke gøre det om dagen?

Overnattede: marts 2017, rejste som par
2  Tak, Torben J
Anmeldt for 14. marts 2017

Alt var absolut godt. Vi boede i bungalows lejligheder, som har en pool til de 8 lejligheder i Bungalow-område. Flink og meget hjælpsom personale fra øverste top til dem, der har betjent lejlighederne. Stranden er 50m fra hotellet. Gode restauranter, der er tilknyttet hotellet. Som hotel gæst får man 10% rabat i de tre restauranter, der tilhører hotellet. Dog skal man være opmærksom at alle 10% bliver fratrukket, ellers stod der 5-7% på bon. Maden på tilhørende restauranter var af super kvalitet, men kunne se både fisk og kød på kølediskene, inden begge dele bliver tilberedt.
MEN!!!! vil du have en fredelig og rolig ferie, så er det ikke dette hotel, du skal vælge. Fra ca. kl 23 og til 01-02 om natten, bliver der smidt glasflasker i en beholder, som føles at stå lige ved døren: og dette er hver eneste dag!!!!!!!!! Og det er den eneste grund til, at vores ferie var fuldstændig spoleret: vi kunne simpelthen ikke forstå hvorfor de flasker ikke kunne blive smidt ud om dagen, når folk er ligeglade med støj. Det er også grunden til, at vi synes, at det var en for dyr rejse.

Værelsestip: Hvis du er ligeglad med støjen om natten, så er hotellet til dig.
  • Overnattede: januar 2017, rejste som par
1  Tak, VictoriaTJ