Anmeldt 4. januar 2015

Var der fra 20. december til 3. januar.
Super dejlige værelser, skøn stor taresse ( Boede i et af de nederste med udsigt over vandet).
Der er alt til 3 personer, men ikke mere. Høflig og venlig personale, dejlig pool område, god mad, dejlig område. pænt og nydelig. Synd der ikke er åben hele året ( vi plejer at rejse i september). Højt beliggende, hvilket vi godt kan li, dels pga udsigten men også for at undgå for meget støj fra byen. Desværre nok et lille smule overset hotel.

Værelsestip: værelserne 601-605 er nederst, med stor taresse, med ekstra plads og udsigt over Puerto Base bydelen, bjergene og havet. Meget sol. Og intet eller meget lidt støj.
  • Overnattede: december 2014, rejste med familie
Tak, Jeanet K
Anmeldt 23. august 2014 fra mobile enheder

Okay hotel med super god rengøring. Og søde medarbejdere. God mad. Værelserne er i dårlig stand og mangler en del service. Udsigten er ikke det bedste. Poolen er perfekt. Internettet er okay .Prisen er ok. Prisen på hotellet er os perfekt . Man får hvad man betaler for.

Overnattede: oktober 2013, rejste som par
2  Tak, Nicolai S
Anmeldt 6. maj 2014

Vi besøgte stedet i januar 2014 for 2 gang og vi kan varmt anbefale dette hotel. Personlet er søde og rare og meget hjælpsomme. Vi havde vores datter og vores lille barnebarn på 7 mdr. og min mor med. Der var sørget for at vi kunne bo side om side og sørget for alt til vores barnebarn. Vi følte os rigtig trygge der. Rummelige 2 vær. lejligheder med store terrasser.
Alt i alt et godt sted til prisen.

• Overnattede: januar 2014, rejste med familie
Tak, Dorit001
Anmeldt 23. april 2014

Personalet flinke og hjælpsomme. Tilfreds med værelset og beliggenheden. Dejlig stor terrasse med udsigt til vandet. God gåtur til byen ca. 30 min. Taxa op til hotellet koster ca 3 euro. Pænt pool område.

• Overnattede: marts 2014, rejste som par
Tak, sn61
Anmeldt 29. marts 2014

Et dejligt hotel og tæt på vandre ture i bjergene og det tager 30 min at gå ned i byen og taxi koster 3 eruo kan varm andbefales ved pool baren er forskellige mad retter så behøves ikke at gå ned i byen når man skal spise

• Overnattede: marts 2014
Tak, larseen