Marina Suites(Puerto Rico)
138 $
Book nu, betal under opholdet
183 $
Besparelsesbesked! 18 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 18 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 222 $ pr. overnatning.

92 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 105 $ pr. overnatning.

Bahia Blanca(Puerto Rico)
68 $
66 $
Hotels.com
  • Pool
El Greco Apartments(Puerto Rico)
Hotel Altamar(Puerto Rico)
Hotel Riosol(Puerto Rico)
  • Restaurant
Anmeldt for 23. august 2014 fra mobile enheder

Okay hotel med super god rengøring. Og søde medarbejdere. God mad. Værelserne er i dårlig stand og mangler en del service. Udsigten er ikke det bedste. Poolen er perfekt. Internettet er okay .Prisen er ok. Prisen på hotellet er os perfekt . Man får hvad man betaler for.

Overnattede: oktober 2013, rejste som par
2  Tak, Nicolai S
Anmeldt for 6. maj 2014

Vi besøgte stedet i januar 2014 for 2 gang og vi kan varmt anbefale dette hotel. Personlet er søde og rare og meget hjælpsomme. Vi havde vores datter og vores lille barnebarn på 7 mdr. og min mor med. Der var sørget for at vi kunne bo side om side og sørget for alt til vores barnebarn. Vi følte os rigtig trygge der. Rummelige 2 vær. lejligheder med store terrasser.
Alt i alt et godt sted til prisen.

• Overnattede: januar 2014, rejste med familie
Tak, Dorit001
Anmeldt for 23. april 2014

Personalet flinke og hjælpsomme. Tilfreds med værelset og beliggenheden. Dejlig stor terrasse med udsigt til vandet. God gåtur til byen ca. 30 min. Taxa op til hotellet koster ca 3 euro. Pænt pool område.

• Overnattede: marts 2014, rejste som par
Tak, sn61
Anmeldt for 29. marts 2014

Et dejligt hotel og tæt på vandre ture i bjergene og det tager 30 min at gå ned i byen og taxi koster 3 eruo kan varm andbefales ved pool baren er forskellige mad retter så behøves ikke at gå ned i byen når man skal spise

• Overnattede: marts 2014
Tak, larseen
Anmeldt for 28. marts 2014

dejligt roligt sted, store terrasser.godt personale.udsigt over havnen og det lille værft.bjergene.
vi søgte tilbage til Malibu, fordi var glade for at være der. vi havde lejet bil, så vi var frie, da vi holder mest af stranden i puerto de morgan

Værelsestip: husk at få værelser mod syd syd/vest og få sol hele dagen
  • Overnattede: februar 2014, rejste som par
Tak, cevot