“Super”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 2 websites mere!
Malibu Apartments
Vurderet som nr. 51 ud af 67 hoteller i Puerto Rico
Anmeldt 4. januar 2015

Var der fra 20. december til 3. januar.
Super dejlige værelser, skøn stor taresse ( Boede i et af de nederste med udsigt over vandet).
Der er alt til 3 personer, men ikke mere. Høflig og venlig personale, dejlig pool område, god mad, dejlig område. pænt og nydelig. Synd der ikke er åben hele året ( vi plejer at rejse i september). Højt beliggende, hvilket vi godt kan li, dels pga udsigten men også for at undgå for meget støj fra byen. Desværre nok et lille smule overset hotel.

Værelsestip: værelserne 601-605 er nederst, med stor taresse, med ekstra plads og udsigt over Puerto Base bydelen...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: December 2014, rejste med familie
Tak, Jeanet K

Anmeldt 23. august 2014 fra mobile enheder

Okay hotel med super god rengøring. Og søde medarbejdere. God mad. Værelserne er i dårlig stand og mangler en del service. Udsigten er ikke det bedste. Poolen er perfekt. Internettet er okay .Prisen er ok. Prisen på hotellet er os perfekt . Man får hvad man betaler for.

Overnattede: Oktober 2013, rejste som par
2  Tak, Nicolai S
Anmeldt 6. maj 2014

Vi besøgte stedet i januar 2014 for 2 gang og vi kan varmt anbefale dette hotel. Personlet er søde og rare og meget hjælpsomme. Vi havde vores datter og vores lille barnebarn på 7 mdr. og min mor med. Der var sørget for at vi kunne bo side om side og sørget for alt til vores barnebarn. Vi følte os rigtig trygge der. Rummelige 2 vær. lejligheder med store terrasser.
Alt i alt et godt sted til prisen.

• Overnattede: Januar 2014, rejste med familie
Tak, Dorit001
Anmeldt 23. april 2014

Personalet flinke og hjælpsomme. Tilfreds med værelset og beliggenheden. Dejlig stor terrasse med udsigt til vandet. God gåtur til byen ca. 30 min. Taxa op til hotellet koster ca 3 euro. Pænt pool område.

• Overnattede: Marts 2014, rejste som par
Tak, sn61
Anmeldt 29. marts 2014

Et dejligt hotel og tæt på vandre ture i bjergene og det tager 30 min at gå ned i byen og taxi koster 3 eruo kan varm andbefales ved pool baren er forskellige mad retter så behøves ikke at gå ned i byen når man skal spise

• Overnattede: Marts 2014
Tak, larseen
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Puerto Rico
Marina Bayview
Nr. 3 af 67 i Puerto Rico
1.373 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Malibu Apartments? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Malibu Apartments

Vurderet som nr. 51 ud af 67 hoteller i Puerto Rico
Hotelklasse:1,5 stjerner — Malibu Apartments 1.5*
Antal værelser: 80
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia og TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Malibu Apartments. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Malibu Apartments Puerto Rico
Malibu Apartments Hotel Puerto Rico

Er dette din TripAdvisor-registrering?