Anmeldt 6. maj 2014

Vi besøgte stedet i januar 2014 for 2 gang og vi kan varmt anbefale dette hotel. Personlet er søde og rare og meget hjælpsomme. Vi havde vores datter og vores lille barnebarn på 7 mdr. og min mor med. Der var sørget for at vi kunne bo side om side og sørget for alt til vores barnebarn. Vi følte os rigtig trygge der. Rummelige 2 vær. lejligheder med store terrasser.
Alt i alt et godt sted til prisen.

• Overnattede: januar 2014, rejste med familie
Tak, Dorit001
Anmeldt 23. april 2014

Personalet flinke og hjælpsomme. Tilfreds med værelset og beliggenheden. Dejlig stor terrasse med udsigt til vandet. God gåtur til byen ca. 30 min. Taxa op til hotellet koster ca 3 euro. Pænt pool område.

• Overnattede: marts 2014, rejste som par
Tak, sn61
Anmeldt 29. marts 2014

Et dejligt hotel og tæt på vandre ture i bjergene og det tager 30 min at gå ned i byen og taxi koster 3 eruo kan varm andbefales ved pool baren er forskellige mad retter så behøves ikke at gå ned i byen når man skal spise

• Overnattede: marts 2014
Tak, larseen
Anmeldt 28. marts 2014

dejligt roligt sted, store terrasser.godt personale.udsigt over havnen og det lille værft.bjergene.
vi søgte tilbage til Malibu, fordi var glade for at være der. vi havde lejet bil, så vi var frie, da vi holder mest af stranden i puerto de morgan

Værelsestip: husk at få værelser mod syd syd/vest og få sol hele dagen
  • Overnattede: februar 2014, rejste som par
Tak, cevot
Anmeldt 15. januar 2014

ældre men meget charmerende utroligt hjælpsomt personale laura som er chef er det mest hjælpsomme menneske der findes alle problemer ordnes med et smil oppe i baren er personalet de samme år efter år og du -i bliver behandlet som i var deres familie vi har boet der i mange år og der har altid været roligt og behageligt selv de unge der er lidt i festligt humør er der plads til den gensidige respekt gør det bare så dejligt og udsigten gør at man er ligeglad med at det ligger oppe på toppen vi kommer igen

• Overnattede: december 2013, rejste som par
Tak, bobrygge