Hotel Altamadores(Puerto Rico)
135 $
68 $
183 $
Besparelsesbesked! 22 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 22 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 234 $ pr. overnatning.

88 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 100 $ pr. overnatning.

71 $
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 82 $ pr. overnatning.

Bahia Blanca(Puerto Rico)
Hotel Riosol(Puerto Rico)
TripAdvisor
  • Restaurant
Anmeldt for 23. april 2014

Personalet flinke og hjælpsomme. Tilfreds med værelset og beliggenheden. Dejlig stor terrasse med udsigt til vandet. God gåtur til byen ca. 30 min. Taxa op til hotellet koster ca 3 euro. Pænt pool område.

• Overnattede: marts 2014, rejste som par
Tak, sn61
Anmeldt for 29. marts 2014

Et dejligt hotel og tæt på vandre ture i bjergene og det tager 30 min at gå ned i byen og taxi koster 3 eruo kan varm andbefales ved pool baren er forskellige mad retter så behøves ikke at gå ned i byen når man skal spise

• Overnattede: marts 2014
Tak, larseen
Anmeldt for 28. marts 2014

dejligt roligt sted, store terrasser.godt personale.udsigt over havnen og det lille værft.bjergene.
vi søgte tilbage til Malibu, fordi var glade for at være der. vi havde lejet bil, så vi var frie, da vi holder mest af stranden i puerto de morgan

Værelsestip: husk at få værelser mod syd syd/vest og få sol hele dagen
  • Overnattede: februar 2014, rejste som par
Tak, cevot
Anmeldt for 15. januar 2014

ældre men meget charmerende utroligt hjælpsomt personale laura som er chef er det mest hjælpsomme menneske der findes alle problemer ordnes med et smil oppe i baren er personalet de samme år efter år og du -i bliver behandlet som i var deres familie vi har boet der i mange år og der har altid været roligt og behageligt selv de unge der er lidt i festligt humør er der plads til den gensidige respekt gør det bare så dejligt og udsigten gør at man er ligeglad med at det ligger oppe på toppen vi kommer igen

• Overnattede: december 2013, rejste som par
Tak, bobrygge
Anmeldt for 13. januar 2013

Bedst egnet til ældre, der ikke kræver vandland og fitness,men gerne vil nyder solen på en rolig tagterrasse med lille pool og en kølig drink og en god travetur på 491 trappetrin ned til byen eller en tur i bjergene, som ligger 2 min. gang fra hotellet. En taxa ned til byen koster ca. 3 euro.
God lejlighed til 2 personer med lille tekøkken som ikke egner sig til at lave meget andet en en æggekage . 15 m2 stor terrasse med fin udsigt over bjergene.
Alt i alt et pænt og roligt lejlighedshotel til prisen.

Værelsestip: vi havde værelse 401 mod syd-øst. Vi tror 205 har endnu bedre beliggenhed.
  • Overnattede: december 2012, rejste som par
4  Tak, Flemming A