“Vi var heldige...”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Rio Piedras Apartments
Vurderet som nr. 26 ud af 67 hoteller i Puerto Rico
Anmeldt 4. august 2016

Lige hjemkommet efter 3 uger på Rio Piedras. Vi var så heldige at få en lejlighed med stor terrasse og fantastisk udsigt lige ud til havnen. Service og rengøringen var i top.
Restaurant J & J på toppen af hotellet, kan dog ikke anbefales, den virker mere som et cafeteria.
Vi bestilte en let frokost: Omelet og Tun baguette, vi ventede en time på maden til trods for at der ikke var ret mange kunder. ( Restauranten der var der før, Luke og hans stab var meget bedre. God service og atmosfære).

• Overnattede: Juli 2016, rejste som par
Tak, Leila P

Anmeldt 18. april 2016

Boede på 4. Med store terrasserne og solsengen og parasol. Poolen og området var hyggeligt og en fantastisk udsigt over park, havn og strand. Og så resturant J&J hvor man kunne få en let frokost.
Hotellet er central beliggende, tæt på strand og centret

• Overnattede: April 2016, rejste som par
Tak, Anne J
Anmeldt 10. februar 2016

8 dages ferie 9-16 dec. første gang i mange år ellers min.14 dage ,perfekt vejr sol fra morgen til solnedgang hver dag, hotellet er ok boede desværre kun på 2 sal med balkon ned mod stranden,udsigt ind til lille lejlighedskomplex med lille pool,vejen foran hotellet var belagt med små beton fliser hvor mange lå løse ,når bilerne kørte på dem lød det som rejsekuffeter på hjul blev trukket henover ,en lyd man godt kunne undvære om natten,lejligheden slidt ellers ok ,toilet og bidet var løse på gulvet og vandet løb hvis man ikke en gang imellem fik skubbet det på ret plads,når jeg kom fra stranden eller andet brugte jeg poolen på toppen,hele området med nye fliser malet poolbar med omgivelserne rigtig lækkert,den er totalt ny renoveret ,den gamle bro er væk dejligt,det er dog stadig standard solsenge ellers ok ,restaurant rigtig god kan anbefales ,ankomst hallen med reception ok ,da jeg ikke havde nogen bærbar comp. med havde jeg håbet den i området ved reception lovede betalingscompoter virkede ,hvad der ikke var tilfældet ,det så ud som det var langtid siden den havde det det var dog dejligt at der stadig var en i shoppingcentret eller en helt igennem dejlig ferie hvis jeg skulle komme tilbage og bo på hotellet skal det være på min. 5 sal eller højere .John

Værelsestip: bo helst højere end 4 sal
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: December 2015, rejste alene
4  Tak, john holm m
Anmeldt 4. december 2014

Dette er vores ynglings hotel, pga. de store terrasser med solsenge og hotellet ligger centralt, men et par gange har vi været uheldige og fået lejligheder med små balkoner hvor der kun var plads til et lille bord. Vi har prøvet inden afrejse, at bestille lejlighed med terrasse, hvilket ikke har kunne lade sig gøre hverken via, mail eller fax. vi har været villige til at betale ekstra for dette.

• Overnattede: Januar 2014, rejste som par
2  Tak, Leila P
Anmeldt 24. maj 2014

Har lige boet på Rio Piedras i 2 uger, med 2 familiemedlemmer. Vi havde fået en "lille" altan, der var dog plads nok til at vi alle kunne sidde ved havebordet, og samtidig have en af de to solsenge i brug. Restauranten på taget var en stor skuffelse, kan ikke anbefales. Poolen må kun bruges mellem 9-17. Fantastisk udsigt fra vores altan og taget. Dejlig central beliggenhed; få minutters gang fra centeret, og endnu kortere til strand. Hvis man ikke behøver den vilde luksus, kan dette hotel sagtens anbefales. Rent og pænt.

Overnattede: Maj 2014, rejste med familie
1  Tak, Sanne_mia
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Puerto Rico
Morasol Suites
Nr. 6 af 67 i Puerto Rico
845 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Rio Piedras Apartments? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Rio Piedras Apartments

Adresse: Calle Ancla 2, 35130 Puerto Rico, Gran Canaria, Spanien
Beliggenhed: Spanien > De Kanariske Øer > Gran Canaria > Puerto Rico
Faciliteter:
Tekøkken Restaurant Swimmingpool
Hotelstil:
Vurderet som nr. 26 ud af 67 hoteller i Puerto Rico
Prisområde: 405 kr.-956 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Rio Piedras Apartments 3*
Antal værelser: 100
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med TripOnline SA, Booking.com, Expedia, Hotels.com og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Rio Piedras Apartments. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Rio Piedras Apartments Hotel Gran Canaria
Rio Piedras Apartments Grand Canary

Er dette din TripAdvisor-registrering?