Rio Piedras Apartments
Marina Suites(Puerto Rico)
150 $
138 $
Besparelsesbesked! 33 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 33 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 205 $ pr. overnatning.

Apartamentos Miami Gran Canaria(Puerto Rico)(Meget for pengene!)
78 $
Sunshine Villas(Puerto Rico)
393 $
289 $
  • Gratis parkering
El Greco Apartments(Puerto Rico)
TripAdvisor
Hotel Riosol(Puerto Rico)
TripAdvisor
  • Restaurant
Anmeldt for 18. april 2016

Boede på 4. Med store terrasserne og solsengen og parasol. Poolen og området var hyggeligt og en fantastisk udsigt over park, havn og strand. Og så resturant J&J hvor man kunne få en let frokost.
Hotellet er central beliggende, tæt på strand og centret

• Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, Anne J
Anmeldt for 10. februar 2016

8 dages ferie 9-16 dec. første gang i mange år ellers min.14 dage ,perfekt vejr sol fra morgen til solnedgang hver dag, hotellet er ok boede desværre kun på 2 sal med balkon ned mod stranden,udsigt ind til lille lejlighedskomplex med lille pool,vejen foran hotellet var belagt med små beton fliser hvor mange lå løse ,når bilerne kørte på dem lød det som rejsekuffeter på hjul blev trukket henover ,en lyd man godt kunne undvære om natten,lejligheden slidt ellers ok ,toilet og bidet var løse på gulvet og vandet løb hvis man ikke en gang imellem fik skubbet det på ret plads,når jeg kom fra stranden eller andet brugte jeg poolen på toppen,hele området med nye fliser malet poolbar med omgivelserne rigtig lækkert,den er totalt ny renoveret ,den gamle bro er væk dejligt,det er dog stadig standard solsenge ellers ok ,restaurant rigtig god kan anbefales ,ankomst hallen med reception ok ,da jeg ikke havde nogen bærbar comp. med havde jeg håbet den i området ved reception lovede betalingscompoter virkede ,hvad der ikke var tilfældet ,det så ud som det var langtid siden den havde det det var dog dejligt at der stadig var en i shoppingcentret eller en helt igennem dejlig ferie hvis jeg skulle komme tilbage og bo på hotellet skal det være på min. 5 sal eller højere .John

Værelsestip: bo helst højere end 4 sal
  • Overnattede: december 2015, rejste alene
4  Tak, john holm m
Anmeldt for 4. december 2014

Dette er vores ynglings hotel, pga. de store terrasser med solsenge og hotellet ligger centralt, men et par gange har vi været uheldige og fået lejligheder med små balkoner hvor der kun var plads til et lille bord. Vi har prøvet inden afrejse, at bestille lejlighed med terrasse, hvilket ikke har kunne lade sig gøre hverken via, mail eller fax. vi har været villige til at betale ekstra for dette.

• Overnattede: januar 2014, rejste som par
2  Tak, Leila P
Anmeldt for 24. maj 2014

Har lige boet på Rio Piedras i 2 uger, med 2 familiemedlemmer. Vi havde fået en "lille" altan, der var dog plads nok til at vi alle kunne sidde ved havebordet, og samtidig have en af de to solsenge i brug. Restauranten på taget var en stor skuffelse, kan ikke anbefales. Poolen må kun bruges mellem 9-17. Fantastisk udsigt fra vores altan og taget. Dejlig central beliggenhed; få minutters gang fra centeret, og endnu kortere til strand. Hvis man ikke behøver den vilde luksus, kan dette hotel sagtens anbefales. Rent og pænt.

Overnattede: maj 2014, rejste med familie
1  Tak, Sanne_mia
Anmeldt for 22. januar 2014

Vi tog på afslapningstur til Gran Canaria. Vejret var ikke så godt, men det kan hotellet jo ikke gøre for. Det lå meget lokalt og alt virkede. Resturanen på taget var der ikke meget fest i, men der var mange gode steder lige tæt omkring. Meget lokalt for stranden og supermarked. Alt i alt et godt sted.

• Overnattede: december 2013, rejste som par
Tak, LarsAlex