“Beste fisk”

Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 18. december 2022

Vi faldt over denne restaurant og vi blev ikke skuffet. Fantastisk god og velsmagende fisk - vi fik cherne. Meget høflig og opmærksom betjening. Vi kommer helt sikker igen

Dato for besøg: november 2022
Tak, moseskov

Anmeldt 25. oktober 2022 fra mobile enheder

Meget lækker mad og søde tjenere. En fik frisk frisk og vi andre fik lækker kylling. Helt klar et anbefalet sted. Omkring 500kr for 3 personer.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, Numsesmor
Anmeldt 11. februar 2022

Vi valgte et par af de traditionelle retter, croketter og fisk og et par kolde øl dertil.
Tjenerne var meget opmærksomme, hygiejnen i top og maden kom passende hurtigt.

Vi sad udenfor i det fine vejr.

Dato for besøg: februar 2022
1  Tak, Viking18
Anmeldt 16. oktober 2021

Anderledes og spændende menukort også med spanske specialiteter, men desværre levede det ikke op til forventninger. Der var lang ventetid på betjening og på maden og da det kom var det ikke rigtig varmt, tilbehør til måltidet kom lang tid efter kødet var serveret og bøffen var ikke stegt som ønsket. Skuffende oplevelse.

Dato for besøg: oktober 2021
1  Tak, AnnetteC1265
Anmeldt 11. oktober 2021 fra mobile enheder

Utrolig dårlig mad og service!
Jeg forstår at mange restauranter er under pres pga covid 19, men det er absolut ingen undskyldning for den afskyelige aften med så utrolig dårlig mad og service - jeg har nærmest aldrig oplevet noget lignende. Ex fik vi en ret, vi slet ikke havde bestilt. Retten var meget spansk og bestod blandt andet af tarme. Vi tillod os at sige noget var galt. Først benægter de alt og til sidst siger de, vi ikke skal betale for dén ret. Desværre kun ét eksempel fra en forfærdelig aften. Vi betalte 140 euro for forfærdelig mad og service. Kan ABSOLUT ikke anbefales! To stjerner fordi brød og alioli og to andre tapas trods alt car fine. Men det er klart det dårligste mad jeg har fået på Gran Canaria i mange år!!!

Dato for besøg: oktober 2021
1  Tak, Annette_Petersen

Rejsende, der kiggede på La Taberna de Maria Salinas, kiggede også på

Puerto de Mogan, Mogan

Har du været i La Taberna de Maria Salinas? Fortæl om dine oplevelser!