“Besøg Banditos”
Anmeldelse af Bandidos Steakhouse

Bandidos Steakhouse
Prisklasse: 60 kr. - 157 kr.
Anmeldt 9. oktober 2023 fra mobile enheder

Gode møre bøffer med lækkert tilbehør
Vi var 5 voksne der fik forret / bøffer / øl og vand
kr 1100
Alle pengene værd
Super flinkt personale

Dato for besøg: oktober 2023

Anmeldt 2. august 2023

Lækker mad, men dsv har vi været her 3 gange nu og de sidste to har vi fået utrolig forfærdelig service. Efter vi færdige med vores mad får vi lov at vente 25-30 min på at få ryddet bordet, og når vi så spørg efter dessert kortet, går han istedet igang med at klargøre andre borde til nye kunder, så man bliver nød til at hive fat i en ny tjener for at få det. Ville heller ik skade med isterninger til vanden.

Dato for besøg: august 2023
    • Stemning
Tak, Mikkel C
Anmeldt 7. april 2023 fra mobile enheder

Så endte vi igen på Banditos - igen super veltilberedt oksemørbrad og en gang tikka masala - og hvidløgsbrød - inkl drikkelse - under 400 kr for 2 personer
Hurtig betjening og flinkt personale
Ses igen om et halvt år

Dato for besøg: april 2023
Anmeldt 19. oktober 2022 fra mobile enheder

Første gang på Bandidos - og blev ikke skuffet😀
Super betjening - lækker mad der kom hurtigt
Vi fik 2xforret (billede) og 2xoksemørbrad m/tilbehør. 2 store øl og 2 store Pepsi max
Kom af med 75 Euro
Ikke sidste gang vi spiser her

Dato for besøg: oktober 2022
Anmeldt 7. oktober 2022 fra mobile enheder

Efter at gave besøgt en del restauranter i Puerto Rico med blandet kvalitet, endte vi på Bandidos som producerer mad på et niveau et stykke over mange af de andre. Vi fik en bøf af oksemørbrad , en kyllingefilet og en kylling enchilada. Alt var bare i orden og utroligt lækkert anrettet.

Når der ikke gives fuldt hus af stjerner skyldes det den hektiske og stressede stemning der er på den altid fyldte restaurant

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, Relax62123884367

Rejsende, der kiggede på Bandidos Steakhouse, kiggede også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du været i Bandidos Steakhouse? Fortæl om dine oplevelser!