Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (204)
Filtrer anmeldelser
204 resultater
Medlemsvurdering
98
64
19
11
12
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
98
64
19
11
12
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 204 anmeldelser
Anmeldt d. 23. juli 2016 fra mobile enheder

Det eneste god ting ved dette sted er poolen, alt det andet er kæmpe skuffelse. Jeg rejser meget, og jeg har aldrig oplevet en dårligere service, især fordi jeg har betalt meget mere end hvad man normal betaler for et ophold ved Sortehavet. Jeg er halv-bulgarer og jeg vil sige at alle andre steder i Sozopol er 10 gange bedre, billigere, godt organiseret og servicen er i top. Jeg kan slet ikke forstå alle de gode anmeldelser som jeg har læst her, og hvor de er kommet fra. Her kommer min oplevelse, og jeg håber at det hjælper mange af jer.
Morgenmaden er ok, men igen, for de penge man betaler burde der være mere variation. Personalet er meget uhøflig, der er ikke mange der taler engelsk, men selv om jeg talte bulgarsk var deres attitude meget dårlig. De er ikke løsningsorienteret eller serviceminded. Der er INGEN wifi, kun ved poolen hvis man køber en drink, men den varer kun i 2 timer, og er ret langsom. Man betaler for fitness, spa, håndklæder. Der er ingen basketbane, der er en fodboldbane, men det koster kassen hvis man skal bruge det (70 lv pr time). .. Plus man betaler for bolden.. Samme gælder tennisbanen.
Privatstranden - beskidt, der er mange sten i, og meget uheldigt, fandt vi døde fisk ved sandet flere gange. Der betaler man også hvis man vil bruge paraply.
Der er 20 minutter til byen hvis man vælger at gå, men det er ekstrem farlig hvis man gør det, for der er ingen fodgæng, og billerne kører ret stærk. Der er mulighed at tage hotellets minitog, men hvis i er flere er det bedre hvis man vælger at taxa, billigere og hurtigere.
Receptionen giver NUL information om noget som helst, og de er utrolig uhøflige.
Rengøring :shampoo- man får ved ankomst, og det er bad luck hvis man ikke har mere.
Da vi ankom, kl 16.00 skulle vi vente 1 time på at damen at gør rent på værelset, og guldet var så vådt at min mand faldt ned da han trådt ind ad døren.
Der var sort hår ved puderne, og det fik mig til at tænke om der var skiftet sengetøj.
Jeg er så skuffet over alt.
Jeg sagde at jeg nok vil skrive en anmeldelse her i tripadvisor omkring den dårlig service, også fik jeg svaret : "Det hør fu bare, der er alligevel ikke nogen det læser det".
Jeg håber folk kan bruge dette til noget, så man ikke bruger sin ferie på negativitet og stress.
PS. Byen Sozopol er ellers en magisk hyggelig by. :)

Dato for ophold: juli 2016
1  Tak, Asi R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 5. oktober 2012

Vi boede i hus 507 i en uge sidst i september. Der var få gæster, da det var sidst på sæsonen. Lejligheden var stor, pæn og ren. Fra balkonen var der skrå udsigt over havet og bugten. Feriecentret var utrolig pænt overalt. Mange træer, buske og blomster og meget velholdt. Alle pools var rene og pæne. Venlig betjening af personalet. Ok udvalg i supermarkedet.
Adgang til egen sandstrand med solsenge, bar og skyggeområde imellem træer på græs. I forlængelse af den private strand ligger en meget stor sandstrand.
Der kørte et minitog fra hotellet ind til Sozopol hver time. Også mulighed for at tage bussen ind til Sozopol eller Burgas. Nemt og billigt. Iøvrigt også muligt at gå til Sozopol langs stranden (ad vejen/stranden), ca. 20-30 minutter.
Eneste minus var at vi ikke kunne få wifi til at fungere på værelset, men vi fik lov at sidde i receptionen i stedet.

Dato for ophold: september 2012
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, MetteD
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 29. juli 2018

Dato for ophold: juli 2018
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
FPI-Hotels, General Manager hos Santa Marina Holiday Village, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 25. juli 2018

Dato for ophold: august 2017
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
FPI-Hotels, Front Office Manager hos Santa Marina Holiday Village, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 17. juli 2018

Dato for ophold: juli 2018
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser