“Fremragende mad i hyggelige omgivelser.”
Anmeldelse af Osteria Rivelin

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Udendørsservering
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

I en by der er præget af turistvenlige steder, var denne restaurant en positiv overraskelse. Virkelig god italiensk mad, med retter man ikke finder på kortet alle andre steder. God betjening og hyggelig indretning. Husk at bestille bord.

Tak, 44anjas

Anmeldt 16. juli 2019 fra mobile enheder

Super autentisk mad og godt vinudvalg. Omgivelserne hvori restauranten ligger er meget stemningsfuldt indrettet

Dato for besøg: juli 2019
Tak, henrikjueljensen
Anmeldt 16. juli 2019 fra mobile enheder

Helt klart den hyggeligste og bedste restaurant jeg har besøgt. Deres vin var helt fantastisk og personalet var så dygtige til at fortælle om vinene, så vi fik de helt rigtige. Generelt var de meget tilstede og rigtig høflige. Derudover var maden også rigtig lækker og deres trøffel pasta kan klart anbefales.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, LauraaHartmann
Anmeldt 18. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig dejlig mad. Ville få den sidste stjerne med, hvis menukortet også kunne fåes på andre sprog end italiensk.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Vibeke S
Anmeldt 13. juli 2017 fra mobile enheder

Et sted som virkelig kan anbefales = rigtig god mad og betjening i hyggelige omgivelser og meget rimelige priser

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, Michael A

Rejsende, der kiggede på Osteria Rivelin, kiggede også på

Peschiera del Garda, Province of Verona

Har du været i Osteria Rivelin? Fortæl om dine oplevelser!