“Genialt.”

Ristorante le Terrazze Bella Italia
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Har spist der flere gange, alt hvad vi har prøvet er lækkert. Kan klart anbefales!!
Portioner er store, og priserne rimelige.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 24jennas

Anmeldt 28. maj 2016

En af familiens mest populære restauranter. Har besøgt den i årevis i forbindelse med at vi har camperet på Bella Italia. Sidste aften er det fast tradition at sidde på tagterrassen, nyde maden og vinen og tænke tilbage på endnu en god ferie. Deres T-bone steak er et godt valg.

Tak, Steen M
Anmeldt 18. juli 2015

Stort menu med masser af pizza, kødretter og fiskeretter. Venligt personale. Spiste der 3 gange i løbet af ferien og blev ikke skuffet. Der må især fremhæves deres isdesserter, de var fantastiske.

Tak, Robert A
Anmeldt 16. juli 2015

Prøv, at få et bord ud mod søen. Det giver ekstra fornøjelse, at nyde sin mad med udsigt og en let brise fra Gardasøen

Tak, danskrejsende
Anmeldt 14. juli 2014

Vi spiste 4 personer på denne hyggelige restaurant, og kan næsten ikke sige nået dårligt, det skulle kun lige være deres drinks, de er flydt med is, så smager af intet.
Maden og service fejlede ikke nået.
Bestil bord, da det ellers kan være svært at få det på terrassen.

Vi benyttede deres Take-out en af dagene, pizzaen smagte rigtig godt, men pastaen gav desværre diarre til vores børn (Så INGEN pasta fra take-out).

Dato for besøg: juli 2014
    • Stemning
Tak, Pixiendk

Rejsende, der kiggede på Ristorante le Terrazze Bella Italia, kiggede også på

Peschiera del Garda, Province of Verona

Har du været i Ristorante le Terrazze Bella Italia? Fortæl om dine oplevelser!