“Super lille hyggelig restaurant”

Ristorante-Pizzeria Rosso Di Sera
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Lille hyggelig restaurant der ikke syner af meget og som ligger lidt tilbagetrukket. Men man skal helt sikkert prøve at gå derind.

Meget meget venligt personale, som er rigtig gode til at forklare om maden og imødekomme “afvigelser” fra menukortet. Min
Or ønskede noget med rejer og med det samme opfandt de en ret til hende, som smagte rigtig godt.
Deres pizzaer er virkelig lækre.
Alt i alt et dejligt sted at besøge.

Tak, Maria W

Anmeldt 24. august 2017 fra mobile enheder

Gik efter autentiske italienske pizza'er og fik det. Super gode og sød og venlig betjening.
Store velsmagende pizza.

Tak, Johnny B
Anmeldt 18. maj 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte i går Rosso Di Sera, og var mere end tilfredse! Vi kom ved 21-tiden, og var faktisk de eneste i hele restauranten, hvilket vi synes var meget underligt - især taget i betragtning af de gode anmeldelser her på TripAdvisor. Vi fandt et hyggeligt spot i restauranten, og bestilte begge pizza. Maden kom kort tid efter bestilling - hvilket selvfølgelig også var forventeligt eftersom vi var de eneste. Vi fik den bedste pizza nogensinde! Man kunne virkelig smage ægte italiensk pizza fra stenovn. Jeg skal ikke kunne sige, om de tidligere på aftenen har haft flere kunder, men det er en skam hvis denne restaurant bliver overset! Udefra ser restauranten ikke ud af meget, og den ligger ret afsides i en krog, men maden de laver der, er virkelig værd at opleve! Vi kommer tilbage inden vores ferie er omme!

Tak, Julie C
Anmeldt 27. august 2016 fra mobile enheder

Virkelig god pizza, rigtig hyggeligt lille sted i Kolumbia. Helt sikket et godt sted at køre til !
Nemt at finde, ligger dog lidt for sig selv i den sidste del af byen, men uden tvivl et besøg værd

1  Tak, Jackie Ingemann... N
Anmeldt 18. august 2016 fra mobile enheder

Restauranten ser ikke ud af meget, men de lavet en virkelig virkelig god pizza. Personalet er venlige. Det kan klart anbefales :)

Tak, Sofie K

Rejsende, der kiggede på Ristorante-Pizzeria Rosso Di Sera, kiggede også på

Har du været i Ristorante-Pizzeria Rosso Di Sera? Fortæl om dine oplevelser!