Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (658)
Filtrer anmeldelser
659 resultater
Medlemsvurdering
312
248
69
19
11
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
312
248
69
19
11
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 659 anmeldelser
Anmeldt 23. juli 2017

Vi, en familie på 4 med børn på 12 og 15 år, var 14 dage på hotellet i højsæsonen (fra midt i uge 27 til midt i uge 29), og da vil vi ikke anbefale, man besøger det her hotel. Det er alt for overcrowded, og det mærker man især, når man gerne vil have en solseng, og når man skal spise i restauranten.

Hotellet er som sådan et fint hotel. Værelserne er rene, og de ansatte er flinke. Der er søde, unge animationsansatte samt mange pools at vælge imellem. Uden for sæsonen er alt sikkert perfekt, men ikke i selve højsæsonen, hvis man er kommet for at slappe af.

Det er hovedsageligt et tyskerhotel, kan man godt mærke, og når tyskere holder ferie udmærker de sig altid ved at smide deres håndklæder på solsengene og stille deres glas/blade på cafébordene og dermed optage pladser en hel dag, selv om de ikke selv er tilstede. Vi oplevede derfor tit, at der ikke var solsenge og stole at sidde ved i poolområdet. Der blev med skilte gjort obs på, at håndklæder ville blive fjernet fra solsengene, men det skete bare ikke.

Gæsterne er hovedsageligt fra Tyskland, Sverige, Frankrig, Rusland og Danmark (ca. 10%).

Poolområderne synes vi ikke var særligt rene. En dreng kom og fjernede tomme krus, men der lå cigaretskoder og drinksrester fra dagen før. På de andre hoteller, vi har boet på i forskellige lande, bliver solsenge og fliser ved poolen altid spulet, så der er rent til næste dag. Der manglede også tit wc-papir på toiletterne, der hører til poolsene.

Mht. restauranten er det tydeligt, at de ansatte løber stærkt, og at restauranten er underbemandet. Vi skulle tit vente på, at et bord blev klargjort efter de andre gæster, ligesom der tit ikke var tallerkner nok i buffeten, og det til trods for, vi kom i ydertimerne. Der var tit tomme madbeholdere i restauranten, som ofte først blev genopfyldt, når man gjorde en ansat opmærksom på det. De fine herrer i skjorte og slips stod med hænderne i lommen og dirigerede de ansatte, men lavede ikke noget selv - det har vi faktisk aldrig oplevet før. Vi synes, det var nogle dårlige vilkår, de ansatte arbejdede under på restauranten. Man skulle tit flytte sig, så de kunne komme til at arbejde, fordi de have meget travlt.

Faktisk var vi nødt til at spise lige før, restauranten lukkede både til morgen, middag og aften, da der ikke var plads før og alt for overcrowded. Der var stort set rush hour hele tiden.

I restauranten var der tit børn, der løb rundt og legede fangeleg, ligesom nogle børn fik lov at høre høj musik og larm fra deres Ipads. Ingen stoppede dem, så man skal ikke bo på det her hotel, hvis man ikke kan tåle larm og virvar.

Man bliver desværre hurtigt træt af maden. På de fleste hoteller, vi har været på, har der været temaaften i restauranten hver aften, men her var det den samme mad, der blev serveret. Har man all inclusive kan man gratis gå hen at spise på bbq-restauranten én aften, uanset om man er der en uge eller 14 dage. Maden i denne restaurant er god og et godt afbræk fra restauranten.

Man får tilbudt massage hos hotellets massør gratis én gang i 30 min. Derefter kan man betale 50 euro for 50 min.

Har man all inclusive, er der fri mad og drikke, men man skal selv betale for vandet på flasker. Man kan godt drikke vandet fra hanen, men det smager lidt af klor. Vi synes, der burde være en flaske vand pr. person pr. værelse, når man betaler for all inclusive, men det får man kun den dag, man ankommer.

I en af hotellets barer oplevede vi, at gæster kom og hentede drinks og flasker med alkohol, der ikke var en del af all inclusive-konceptet, uden at betale for det i baren eller få det skrevet på deres værelsesregning. Hvordan dette fungerede, fandt vi aldrig ud af.

Værelsestip: Ro og havudsigt: et værelse ved den stille pool. Gang i den: et værelse ved den store pool, hvor vi boede (nr. 124).
  • Overnattede: juli 2017, rejste med familie
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, helle43
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MIKRIPOLI, reservations Manager hos Atlantica Mikri Poli Rhodes, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. juli 2017

Kære "helle43"
Jeg vil gerne takke Dem for at tage dig tid til at rådgive dit seneste ophold på Mikri Poli.
Det er kun gennem feedback som din, som vi er i stand til at opretholde, hvor det er nødvendigt, forbedre den service, vi leverer til vores værdsatte gæster.
Jeg var meget skuffet over at læse om din oplevelse under dit ophold hos os. Vær venlig at acceptere min undskyldning og sørg for, at vi helt empati med hensyn til de punkter, du nævner i din anmeldelse.
Jeg håber, at dette ikke har slået dig af med at komme tilbage med os igen.
Med venlig hilsen
Kiki Xenitopoulou

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 30. juni 2017 fra mobile enheder

Er lige hjemvendt efter 2 ugers ferie på mikro poli hotellet i Rhodos. Vi har haft den bedste ferie nogensinde. Har aldrig været et sted, hvor der var så meget styr på det. Hotellets personale er jo fuldstændig fantastiske. De arbejder så hårdt, men har altid et overblik over det hele og man får venlige smil og hilsner overalt. Hotellets managere deltager i underholdningen og tager ansvar for alle. Virkelig et dejligt sted, som vi kun kan anbefale. Masser af pools, fantastisk vandland, lækkert mad og super underholdning :-). Mange tak til hotellet for en fantastisk ferie :-).

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
1  Tak, Michele H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MIKRIPOLI, Manager hos Atlantica Mikri Poli Rhodes, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. juli 2017

Kære Michele
Tak for dine fine kommentarer, vi er meget glade for at høre at du har et behageligt ophold i Atlantica Mikri Poli i Rhodos. Vi er altid fokuseret på at tilfredsstille vores kunders behov og forventninger, og vi er glade for at se, at vores efford belønnes med så gode kommentarer. Ser fremadrettet velkommen i fremtiden, og vi ønsker det allerbedste.

Med venlig hilsen
Stefanos Stefanakis
Hotelbestyrer

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 1. juni 2017 fra mobile enheder

Besøgte hotellet 1 uge i maj uden for højsæson. Fik oplyst at der i højsæsonen er ca. 1.200 gæster. Da vi var der 800 gæster. Så vore oplevelser er givet ud fra, at hotellet ikke var fuldt booket.
Poolområdet er super lækkert. Der er flere pools som er tilpasset forskellige aldersgrupper. Vi brugte primært hovedpoolen samt vandlandet med vore drenge på 8 og 10 år. Der passede fint med antallet af solsenge.
Der er all inclusive med fin standard. Lækker morgenmadsbuffet med noget for enhver smag. Til frokost gik vi ikke i restauranten men benyttede os af buffeten ved poolen. Der var et rigtig fint udvalg. Om aftenen var maden også fin men der var utrolig megen larm. Men det følger vist ofte med buffet konceptet. Så alt i alt godt udvalg.
Værelserne var superfine. Vi havde wifi, der fungerede perfekt. Vi havde et værelse, der lå meget centralt. Hørte om andre der havde dårlig wifi forbindelse.
Udmærkede aktiviteter for børn.
Særdeles serviceminded personale i receptionen. Har ikke oplevet det på denne måde tidligere.
Årsagen til at hotellet ikke får topkarakter er sten-stranden. Det var ikke rart at bade der. Havde man haft badesko med havde det måske været ok. Vandet var rent og klart. Havde også udfordringer med at finde en egnet løberute langs vandet. Det var ikke lige muligt at gå en aftentur langs en strandpromenade.
Alt i alt - Rigtig fint hotel til prisen. Havde en virkelig skøn ferie. Men kan frygte at der er overfyldt ved poolen i højsæsonen. Men det er der jo ofte. Kan klart anbefale hotellet til andre - især børnefamilier.

Overnattede: maj 2017, rejste med familie
Tak, brittanorskov
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MIKRIPOLI, Manager hos Atlantica Mikri Poli Rhodes, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. juni 2017

Kære gæst takker jer meget for dine kommentarer, og vi er beærede over at se thaqt du har mindeværdige ferie og vi opfylder dine forventninger. Problemet med strandproblemet er noget, vi forsøger at løse mødedagen, som det sommetider er det blæsende vejr at bringe sten ud. Tak endnu en gang for dine kommentarer ser frem til at byde dig velkommen.

Med venlig hilsen
Stefanos Stefanakis
Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 22. september 2016 fra mobile enheder

Perfekte forhold til børn i alle aldre
Vi blev omkring resort, men busser er tæt på, så vil du kigge dig omkring uden brug af lejebil er det ok.
Maden var langt bedre end forventet, blandet med naturligvis med en smule overvægt på fisk.
Super reception, hjalp hurtigt hvor det var nødvendigt.
Vi rejste 10 personer og det var på børnenes vilkår derfor godt. Var vi rejst som vi plejer - som par-var tilfredsheden lidt mindre, og det beror på det støjbillede som børnene giver på resortet og specielt i restauranten. Der er dog steder på området hvor der er fred og ro, så de 5 stjerner ville nok give 4 som par.
I øvrigt fint stort badeland på resortet og selv om vi boede tæt på dette, var det ikke problematisk

Overnattede: september 2016, rejste med familie
1  Tak, kaj s
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MIKRIPOLI, Διευθυντής hos Atlantica Mikri Poli Rhodes, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. oktober 2016
Google Oversæt

Dear "Kaj S"

Thank you so much for sharing your travel experience you had with Mikri Poli.
We trying to fulfill every guest's needs even if they travel as family or as couples.
We highly appreciate your positive comments about our staff.
hope to welcome you again in our house.

Kind regards
Pakakis Kiriakos

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 13. september 2016

Hotellet ligger i gå afstand til den lille by Kolimbia, hvor der er turistbutikker, spisesteder og barer. Der er flere fine pool områder og vandland (vær obs på højdekrav, hvis I rejser med børn) -nogle rolige, andre med underholdning. Der er kun bar 2 steder og kun mad et sted. Man må ikke medbringe mad/ snaks til andre pools -det var irriterende at skulle gå langt hver gang vi skulle have et lille måltid. Maden blev i længden kedelig og den var ikke varieret, som vi har oplevet på andre 4 stjernede hoteller. Selvom man har all inclusive er der mange ting der skal betales for: juice om morgenen, solstole ved strsnden, sluchice osv osv. Familieværelset var fint -god plads, ok indretning. Vi manglede dog feks tørrestativ til badetøj, at beskidte glas osv blev skiftet (vi gav endda gode drikkepenge til personalet den første dag.) Vi lejede en bil på hotellet "power rent" -super nemt og billgt. Det meste hotelpersonale var høfligt. Vi har haft en god ferie, men det er ikke et hotel vi har lyst til at komme tilbage til. Vi synes bestemt ikke prisen og antal stjerner passer til standarden.

Overnattede: september 2016
1  Tak, Marianne K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MIKRIPOLI, Διευθυντής hos Atlantica Mikri Poli Rhodes, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. oktober 2016
Google Oversæt

Dear "Marianne K"

We would like to thank you for taking the time to share your personal travel experience at our house.
I undersatnd your disappointment about having to make long distances to go for some snacks but it is for hygiene reasons that we can not allowed in pool areas and in general outside the restaurants.
Our all inclusive package is specific by having included drinks that are locals and anything international/brandname is with extra charge, so are some of our services but in any case we are trying the best so we can keep our valued guests such as you satisfied .
For that reason it would be my pleasure to welcome you again and make sure you will have better experience with us

Kind regards
Pakakis Kiriakos

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser