6 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
71 $
Hotels.com71 $
Travelocity71 $
Orbitz.com71 $
FindHotel71 $
CheapTickets71 $
Trip.com80 $
Anmeldt d. 4. august 2021 fra mobile enheder

MEGET HØJ tramper-musik HVER aften, så det runger i værelserne. Når man henvender sig til receptionen, fordi ens søn på 10 måneder ikke kan sove, får man blot at vide de ikke kan skrue ned. Det er EKSTREMT højt og YDERST kritisabelt.

Sørg for at få et værelse langt væk fra den store pool. Vi snakkede med flere som fik byttet værelser. Desværre ikke en mulighed for os, da der kun er elevator i hovedbygningen (vi havde barnevogn med). Musikken stoppede først 24:30-01:00. Den del var direkte forfærdelig og man bør bestemt overveje om man kan sove for larm hver dag.

Lang kø til buffeten, men det er på grund af corona. Dog kunne man jo så være flere til at servere maden, så der ikke er kø hele vejen gennem restauranten.

Coca-Cola i poolbaren smager bare af danskvand og da man gjorde personalet opmærksomme herom sagde de blot “not my problem”. Nej, men det er altså heller ikke vores problem, vi har betalt for all-inclusive …

Møblementet på værelserne er slidt, og skabene til køleskabe er ved at falde fra hinanden - på flere værelser.

Ellers er det sådan set fint og pænt, man skal bare gøre sig selv den tjeneste at få et værelse med dobbeltseng (ikke to enkeltsenge der er sat sammen, da der er en træramme i midten) og LANGT væk fra larmen.

Værelsestip: Få værelse med dobbeltseng og langt væk fra larmen ved den store pool. Der er meget hyggeligt ved de mindre pools.
Dato for ophold: juli 2021
Tak, PhilipMK701
Anmeldt d. 1. september 2019

Rigtig godt sted. God mad og sød personale. George i restauranten er meget hjælpsom. Der er pænt og rent i restaurant. Personalet var så søde ved mine børn når vi havde brug for hjælp. God og hyggelig underholdning om aftenen.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Pia J
Anmeldt d. 24. juli 2019

Et dejligt sted uden for byen. Pool er super med flere forskellige pools, så vandsjiv for alle størrelser. Personalet er hjælpsomme, og vil gerne give folk en god ferie.
Vores datter med glutenallergi får daglig anvisning af George, hvad hun må få og hvad hun ikke må få.
Området virker rent og ryddet,og vil gerne hjælpe med de spørgsmål om attraktioner og transport dertil.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Karsten I
Anmeldt d. 14. juli 2017

dejligt hotel med et godt all incl. Gode værelser med gode senge, dog er det ikke et værelse man vil sidde og hygge sig i. Dejligt pool område , men der trænges flere liggestole/solsenge da de hurtigt blev reserveret om morgenen(dårlig vane hvis man ikke benytter dem før sidst på formiddagen ell. efter lunch) Poolbaren kunne godt have haft et lidt større udvalg af drikkevarer( øl vand vin og ouzo).Maden var meget græsk inspireret, men vi var selvfølgelig også i landet. Lidt større variation var ønskelig. hyggelig personale som hurtigt lærte ens ønsker, især i baren om aftenen . Fint med bustransport til stranden. Ligger lidt øde, men er godt til en ferie hvor man ønsker afslapning.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, jpml2015
Anmeldt d. 13. oktober 2016

Ok hotel. Rent og fin forplejning. Venligt personale uden at være påtrængende.
Hotellet var en anelse slidt.
God placering på Rhodos.
Det eneste negative var underholdningen der virkede temmelig støjende.

Dato for ophold: oktober 2016
Tak, 325tinah