“Ejer”

Taverna Tsambikos
Velegnet til: Lokalt køkken, Store grupper
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 15. august 2018 fra mobile enheder

Intet mindre end en fantastisk oplevelse på græsk, kan varmt anbefales, kommer helt sikker igen. Han fortjener de varmeste anbefalinger fra os

Tak, Hydroman0526

Anmeldt 19. april 2018 fra mobile enheder

Dejlige omgivelser søde dejlige mennesker. Maden er en fantastisk oplevelse af traditionel græsk køkken. En lille sød souvenir medfølger.

Tak, Betina N
Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Alt det bedste på samme sted. Det bedste græske køkken ..maden er så god.
Betjeningen og omgivelserne fuldender hele oplevelsen.
Restauranten anbefales.

Tak, ina n
Anmeldt 7. oktober 2017 fra mobile enheder

God mad super service fri dessert,lille drink og en lille souvenir med hjem. Kommer helt bestemt tilbage mange gange.

Tak, Betina N
Anmeldt 8. august 2016 fra mobile enheder

God mad og dejlig betjening. Man får en souvenir og shots/dessert ved slut. God pris også - ift. Rhodos by. Servicen var helt i top og meget elskelig.

Tak, Rasmus L

Rejsende, der kiggede på Taverna Tsambikos, kiggede også på

Har du været i Taverna Tsambikos? Fortæl om dine oplevelser!