“Dejlig atmosfære”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 2. august 2018 fra mobile enheder

En lille hyggelig taverna med søde folk. Maden var super, frisklavet og lækker. Der er noget for enhver smag.
Servicen var i top.Ved én af besøgene gik nettet ned og vi kunne derfor ikke betale, da vi ikke havde hævet kontanter. Tjeneren ville havde givet os maden gratis, hvis systemet ikke kom op at køre igen. Det gjorde det heldigvis efter ca. 10 min. Et besøg værd for både store og små.

Tak, famheinisch

Anmeldt 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Meget hyggelig restaurant med flere rigtig gode græske specialiteter. Det smagte aldeles godt, og vi fik maden dejligt hurtigt.
Fin betjening.

Tak, Maria W
Anmeldt 15. maj 2017 fra mobile enheder

Vi spiste i dag på Taverna Michel, hvor vi fik henholdsvis T-bone steak og gyros - derudover græsk salat til forret. Det var en super lækker oplevelse af græsk mad - gode råvarer og god smag. Servicen var super, og ventetiden var passende. Man fik en følelse af lokal græsk stemning og venlighed! Vi er kun på anden dagen af vores ferie, så vi kigger nok forbi endnu en gang! Taverna Michel er et besøg værd.

Tak, Julie C
Anmeldt 15. september 2016 fra mobile enheder

Dejlig græsk mad til ganske fornuftige penge. Fin service men det tager lidt tid, nok på grund af de mange gode anmeldelser herinde. Men helt når man er på ferie. Kan anbefales

Tak, Altbocph
Anmeldt 4. september 2016 fra mobile enheder

Dejlig lille sted med græsk musik. Maden er rigtig lækker. Og betjeningen var fin. Der er lidt vind, så det ikke blev for varmt til baby på 3 mdr.

Tak, Jeanette J

Rejsende, der kiggede på Taverna Michel, kiggede også på

Har du været i Taverna Michel? Fortæl om dine oplevelser!