“Atmosfære”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016

Super hyggeligt sted med god atmosfære og dejlig mad Betjeningen var helt i top Har sjældent oplevet noget lignende.Smilende personale med tid til lidt spøg. Blev fulgt til dørs efter endt spisning .

Tak, Kirstenreedtz

Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Vi glædede os meget til at besøge Kostas Village Taverna efter at have læst anmeldelserne og besøgt Casa Italia, som er en anden del af Kostas-bygningen, og som er aldeles fremragende.
Vi bestilte en Greek Platter for 2, og glædede os til at smage en masse forskelligt græsk mad. Vi fik en rigtig fin blanding af græske retter, og der var rigeligt til at mætte to personer.
Det kunne dog godt have smagt af lidt mere.
Vi fik et glas rødvin, medium sweet, men det smagte nærmest af saftevand.
Et af glassene var desuden ikke helt rent.
Udmærket aften, men når vi vender tilbage for at besøge Kostas, er det for at spise i pizza-afdelingen.

Tak, Josefine B
Anmeldt 30. juni 2016 fra mobile enheder

Godt, stille og roligt hotel. Ejer og hans kone er søde og meget hjælpsomme. Bus til Rhodos by er nemt at tage og er ikke dyrt.

Tak, Pia S
Anmeldt 26. juni 2016 fra mobile enheder

Fantastisk service og suveræn godt mad som afslutning på endnu en vellykket ferie i Ialyssos Man føler sig som et familiemedlem, når man spiser hos Kostas

Tak, Dorthe K
Anmeldt 19. juni 2016

Min kæreste og jeg har været på Rhodos 2 gange, hvoraf første gang var få hundrede meter fra hotellet. Vi spiste der en aften og havde en super oplevelse. Da vi så var afsted igen nu her i uge 24, var vi igen på Kostas for at spise, på trods af, vi boede i Ixia (og dermed længere væk). Restauranten får mine bedste anbefalinger! SUPER godt sted, god service, god mad - både smag, tilberedning og portionsstørrelser, gode priser - ja, jeg kunne blive ved. Det er en meget hyggelig atmosfære og man føler sig nærmest hjemme. Alle burde tage et smut forbi denne restaurant på deres tur til Rhodos. Der er desuden vildt smukt over det hele i restauranten! Man bliver i så godt humør af alle farverne og detaljerne.

Vi fik 2 x rib-eye m. tilbehør, 1 x dessert, 1 øl, 1 L vand, 1 sodavand, 2 irish coffee - ca. 55 €

Tak, JohanneMK

Rejsende, der kiggede på Kostas Village Taverna Ialyssos, kiggede også på

Har du været i Kostas Village Taverna Ialyssos? Fortæl om dine oplevelser!