“Restaurant 50 m fra havet”
Anmeldelse af Costa Mare

Costa Mare
nr. 48 af 108 Restauranter i Ialyssos
Køkkener: Græsk

Meget hyggelig restaurant. Du kan ikke komme meget tættere på vandet.
Meget populært blandt de unge, grundet deres cocktails.

Vi er nu ikke just unge, så vi kom for at få et godt måltid.

Deres spaghetti-retter er super gode. Meget smagfulde. Jeg fik carbonara, og min veninde fik spaghetti med seafood.

De har ikke husvin, så vi måtte både euro 31 for en flaske hvidvin, men den var også super god.

Betjening ung, men høflig og opmærksom.

Eneste ankepunkt er musikken, som er techno og lidt for højt.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Lene000

Anmeldt 5. september 2020 fra mobile enheder

Virkelig skønt sted lige i strandkanten. Vi spiste morgenmad der flere gange. Aftensmad en enkelt gang. Morgenmaden lækker og velsmagende. Aftensmaden udemærket men lidt smagsforladt. Stemningen er helt i top og betjeningen virkelig venlig og imødekommende.

Dato for besøg: september 2020
Tak, lailaa120
Anmeldt 22. januar 2018

Et virkelig godt sted, god mad og god service.. og lige ud til havet .. et super godt sted til en romantisk aften

Dato for besøg: september 2017
Tak, melvictex
Anmeldt 7. juli 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg fik hver vores drink, som var så dårlige, at vi kun blev siddende lidt for at nyde den flotte udsigt.
Grunden til de for 2 og ikke 1 er udelukkende på udsigten.

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, christianhJ8449MU
Anmeldt 10. juli 2016

Fin udsigt, andet er der ikke at sige om dette sted.
Virker som fabriks fremstillet mad. Til for stor en pris.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, T552YYmichaelh

Rejsende, der kiggede på Costa Mare, kiggede også på

Har du været i Costa Mare? Fortæl om dine oplevelser!