“Vildt hyggeligt og skønt personale”
Anmeldelse af Da Romeo

Da Romeo
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. august 2021

Mega serviceminded sted og dejligt personale! De er vildt åbne og maden smager så dejligt og friskt! Man føler sig rigtig velkommen!

Tak, sandranguyen1010

Anmeldt 9. august 2021

SÅ GOD SERVICE. SÅ SØDT MEDARBEJDERE + de giver gratis drinks efter man har spist hos dem. ALLE medarbejderne er så søde.
KAN KLART ANBEFALE DETTE STED, hvis i mangler et sted og spise i Grækenland

Tak, T6551YScindyh
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig dejlig mad til fornuftige priser og ikke mindst god service. Her føler du dig velkommen og man mærker hvordan de har savnet turisterne under COVID-19. Dette er i modsætning til en del andre steder, hvor man nærmest skal undskylde for at lægge penge i biksen. Dette oplever man ikke her, og alle tjenerne er supersøde. Vi endte med at spise der 2 gange på en uge, hvilket vi normalt ellers aldrig gør, da vi ønsker at se og opleve så meget som muligt.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Julie B
Anmeldt 19. juli 2021 fra mobile enheder

Det var et rigtig fint sted med rigtig fornuftige priser samt, imødekommende og glade tjenere. Det var rart endelig at finde en resturan hvor man følte sig velkommen og ikke som en byrde. Kan klart anbefalde dette sted hvis du er i nærheden.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, frederikb875
Anmeldt 2. oktober 2020 fra mobile enheder

Super flot facade. Bestilte mad som takeaway de glemte en ret fair nok. Men fisk i deres mix fisk var for gammel. Ringer og siger det og de siger vi taler lige med køkkenet. Var ikke ok men kan være vi bare var uheldige

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 403abdelfatahg

Rejsende, der kiggede på Da Romeo, kiggede også på

Har du været i Da Romeo? Fortæl om dine oplevelser!