Anmeldt d. 12. september 2020 fra mobile enheder

Dejligt hotelkompleks - og skønt med et hotel kun for voksne!

Book et værelse eller en bungalow, der ligger nær vandet og væk fra vejen ... den er ret støjende! Havudsigten kan man næsten ikke blive træt af. Den er pengene værd (bungalow 2016).

Der ligger flere restauranter lige på den anden side af gaden, og der er også nogle forretninger med alt det, man behøver, hvis man ikke er på all inclusive.

Der er mulighed for at deltage i sportsaktiviteter nogle
gange om dagen, men der måtte gerne være flere muligheder for boldspil. Instruktøren Kira gi’r den gas og har rigtig god energi. Tennisbanen er en betonbane og ikke i bedste stand, men bedre end ingen bane.

Meget serviceminded personale.

Stedet kan bestemt anbefales til en afslappende solferie

Dato for ophold: september 2020
2  Tak, annemarief775
Anmeldt d. 24. august 2020 fra mobile enheder

Et skønt voksen hotel. Hotellet ligger godt. Rent og pænt alle vegne. Høfligt og utrolig højt serviceniveau. Der er tænkt meget på at overholde alt mht Corona, særligt i begge restauranter. Dog syns jeg det halter en del i pool baren. Bartenderens mundbind sidder sjældent der hvor de skal og der blir så godt som aldrig sprittet hænder af. Samtidig er en del af servicen beskidt.
Bestemt rygeområde, som jeg sætter pris på. Det er ikk alle der overholder det, og personalet håndhæver det ikke, desværre.
Dejlige senge. Vi tilkøbe All inclusiv. Der er et stort udvalg til alle måltider. Vi boede i nr 1037, en bungalow. Saltvands pool, som er skøn. Der er håndsprit mange steder. Wi-Fi virker fint alle steder. Der er en perfekt løbe rute inde på selve hotellet, som er fin. Der er også Fitness center.
Poolen åbner kl 9, og det burde betyde at der ikke var mulighed for at ligge håndklædet før, men, sådan fungere det ikk, desværre.
Når alt dette er sagt, så kommer vi gerne igen. Det er et dejligt sted hvor man bare kan slappe af.

Dato for ophold: august 2020
Tak, U6771GGcharlottes
Anmeldt d. 1. september 2019

Vi var på Miramare Beach i uge 25 og havde en total fed uge, hvor vi gik efter afslapning og ro. og det fik vi i høj grad.
Vi boede i en bungalow suite ca. 50 m fra havet og der var dejlig ro for lyden fra gaden. Personalet var rigtig søde, imødekommende og havde god humor. Og så kunne flere af dem huske os fra sidste år og hilste på os personligt.
Buffeten er god med et nyt nationalt tema hver dag, så der var god variation i maden.
Poolområdet er rigtig godt, hvor vi altid har kunnet finde en solvogn på trods af tendensen med at optage dem med håndklæder.
Motionscentret har gode Technogym maskiner OG aircon, som bare er så vigtigt. Vi deltog i udendørs yoga to gange i løbet af ugen og den svenske instruktør var bare god.
Vi fik behandlinger i spaafdelingen og det var det bedste massage jeg indtil nu har prøvet. Pigerne er uddannede massører og Katarina skal have stor ros for hendes behandling.
Vi var meget tilfredse med vores uge dernede og kan kun anbefale alle andre der behøver ro og fred at besøge dette voksen hotel.

Værelsestip: Vælg værelser der ligger væk fra hovedgaden, hvis du vil have ro.
Dato for ophold: juni 2019
Tak, Ole Roland N
Anmeldt d. 15. august 2019

Seriøst, har ikke sovet.
Der er ingen afskærmning til hovedvejen, flere Harley er, flere larmende knallerter. . Seriøst. Man bliver træt i hovedet.
Først stille kl 04
De starter igen kl 08.
Ingen ro ved pool der er alt for meget støj fra vejen.
Værelserne ikke rengjort ved ankomst,
Sengene glider fra hinanden
Mad var god dog.
Aldrig mere
3 mennesker har ikke sovet om natten

Dato for ophold: august 2019
Tak, Maria C
Anmeldt d. 18. juli 2019 fra mobile enheder

Very Very Nice. Hotellet levede fuld ud op til forventningerne, skøn 2v suite mod lagunen. Venligt, imødekomne og hjælpsomt personale. Stor skøn pool hvor der er plads til at man kan ligge på luftmadras. God mad til fine priser. Roligt hotel den eneste støj er havets brusen, vindens susen og lidt fra vejen. Der er så lækkert og flot at vi tog rigtig mange fotos i håb om at kunne huske på det hele lidt længere.
Der ligge mange spisesteder på vejen ude for hotellet og eller 10€ for taxi til byen som holder lige overfor receptionen. Byen er så hyggelig og der er masser at se på og lækker mad.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 685lineu