“Lækker mad og god betjening”
Anmeldelse af La Bonita

La Bonita
nr. 75 af 108 Restauranter i Ialyssos
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Der var ikke en finger at sætte på maden, og servicen var helt i top. Til slut fik vi en lille snaps på husets regning - spørger man mig, så er det rigtig god service!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, MariaeH1991

Anmeldt 9. september 2015 fra mobile enheder

Undre mig over rejseselskaber anbefaler stedet pris og kvalitet hænger slet ikke sammen. Maden kan spises men prisen ligge i den høje ende, du får mindst ligeså godt mad på andre billigere restauranter i området. Jeg ville ligge mine penge der en anden gang. Følte mig en anelse snydt.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Per H
Anmeldt 21. august 2015

Vi var på Rhodos i uge 33 og spise her to gange (tirsdag og torsdag). Maden var af god kvalitet hvilket ofte halter på græske restauranter, men det her var jo så heller ikke en græsk restaurant. Forretten var god hovedretten var god, ganske enkelt. Portionerne var fine (selv mand på 93kg) venlig betjening.

Bestemt et besøg værd

Dato for besøg: august 2015
Tak, tinnak2014
Anmeldt 15. oktober 2014

Der blæser meget og det ligger på et trafikeret hjørne. Mange skandinaver da rejseselskaberne bruger restauranten. Vi fik kun et glas vin pga blæsten , og det var noget dyrere end andre steder vi var

Dato for besøg: oktober 2014
Tak, Nille2013
Anmeldt 13. oktober 2014

Ikke et sted du skal prøve.
Det er mærkeligt, at restauranten bliver anbefalet af flere rejsebureauer........

Dato for besøg: oktober 2014
2  Tak, uffej2013

Rejsende, der kiggede på La Bonita, kiggede også på

Har du været i La Bonita? Fortæl om dine oplevelser!