“Bedste mad på Rhodos”
Anmeldelse af Tsaperdona Pizza Pasta

Tsaperdona Pizza Pasta
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Bedste madoplevelse på hele Rhodos, er værd at kører til. Fantastisk autentisk mad og fantastisk personale, der hele tiden sørger for at alt var tip top. Vi fik hvidløgsbrød og 2 x pasta, noget af det bedste italienske mad vi nogensinde har fået.

Tak, nannaf2018

Anmeldt 14. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi fik både pasta carbonara (Italian Style) og pizza. Og det smagte skønt. Især pizzaen BBQ chicken var fantastisk. Derudover venlig betjening og lækre desserter.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, mshn1973
Anmeldt 9. oktober 2020 fra mobile enheder

Lækker mad i høj kvalitet og meget sød betjening, bestemt et besøg værd. Vi fik både pizza og pasta som begge var lige i skabet.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Nielsrl
Anmeldt 2. september 2020 fra mobile enheder

Pizzaerne er lækre og bliver hurtigt tilberedt.
Personalet er søde og hjælpsomme.

Vi kommer meget gerne igen!

Vi bestilte en nummer 18 og en nr 26

Dato for besøg: september 2020
Tak, RasmusD56
Anmeldt 29. august 2020

Pizza, pasta og spændende salater, når det er bedst!!
Meget venligt personale og service er i top
Vi spiste der næsten hver dag i vores ferie

Tak, Lone C

Rejsende, der kiggede på Tsaperdona Pizza Pasta, kiggede også på

Har du været i Tsaperdona Pizza Pasta? Fortæl om dine oplevelser!