“Ægte græsk”
Anmeldelse af Le Gourmet

Le Gourmet
nr. 26 af 108 Restauranter i Ialyssos
Køkkener: Græsk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Familier med børn, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Så hyggelig restaurant og de er så venlige og søde. Vildt lækker mad og på den hyggelige græske måde. Helt sikkert et besøg værd eller flere

Dato for besøg: juli 2016
Tak, sarahduwander

Anmeldt 19. juni 2016 fra mobile enheder

Skøn middag, når der spørges om i vil dele jeres måltider så sig ja. Så kommer det hele ind på tallerkener som man kan tage fra. Virkelig god husets hvidvin. Det hele var så godt at vi tog derhen aftenen efter igen

Dato for besøg: juni 2016
Tak, mortenj625
Anmeldt 31. maj 2016 fra mobile enheder

Skøn, familieejet restaurant med hjemmelavet mad, som vor græske mormor sikkert lavede den. Bedste græske mad vi har fået på mange ferier til diverse øer. Meget lidt turistet sammenlignet med restauranterne på hovedgaden.

Tak, Lisbeth001
Anmeldt 30. maj 2016

Denne hyggelige restaurant ligger heldigvis lidt væk fra hovedgaden og vi havde glæde af venlig betjening, god mad og en rimelig husets vin.

Tak, Solmadvin
Anmeldt 18. maj 2016 fra mobile enheder

Denne familieejede restaurant er absolut et besøg værd!

Super service "Creek style" og den ligger i en sidegade, til højre før coconut bar.

Stort udvalg på menukortet, men vi lod os overtale til at prøve "The Greek Way". Hvilket vil sige, at de sammensætter menuen, ud fra hvad man kan lide og de stopper først, når man er mæt. Dette var super lækkert og vi prøvede alle mulige lokale rette, til den nette sum af 55 euro.

Vil til enhver tid anbefale dette sted....

1  Tak, KasperM55

Rejsende, der kiggede på Le Gourmet, kiggede også på

Har du været i Le Gourmet? Fortæl om dine oplevelser!