Hotels.com
Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt d. 4. august 2021

Anbefalelsesværdigt hotel, ikke for stort, men med alt hvad man ønsker, lækre pools og dejlig strand et stenkast væk. Rengøring er højt prioriteret af det hårdtarbejdende og overordentlig venlige personale. Maden dejligt varieret og virkeligt velsmagende… vi er glade!

Dato for ophold: august 2021
Tak, jesperholmelundp
Anmeldt d. 8. juli 2021 fra mobile enheder

En dejligt all inklusiv hotel. Maden er god, drikkevarerne fine . Service på hotellet top. Værelser tilpas . Vi havde et dobbeltrum med to værelser med skydedør ud til pool og bjerg siden .
Covid-19 hensyn er fint, dog skaber det lidt kø i forhold til mad .
Der er mange danskere på hotellet og en del østeuropæere . De sidst nævnte har et egoistisk adfærd specielt ved poolen ( men det er ikke Hotellets skyld)stranden er lige nedenfor med , stenstrand, men ved det rigtige spot er det næsten kun sand .
Der er minigolf baner 500 m væk og 2,2 km væk
Det koster 8 Eu til Rhodos by i Taxa og det 3 km og gå ( udemærket tur langs vandet)
Så alt i alt 5 stjerner .

Dato for ophold: juni 2021
Tak, jackies773
Anmeldt d. 19. oktober 2020

14 dage på dette gode hotel i September måned, var lige hvad vi trængte til. Havde aldrig været i Grækenland før, og var lidt skeptisk også pga Covid 19, men vi havde en fantastisk ferie, og slappede fuldstændigt af med dejligt mad og drikke. Lækre drinks UHM, og alle tog Covid seriøst. De søde ansatte bærer masker og visirer, og gæsterne bliver tjekket inden de kommer ind på hotellet, når de er landet. Sprit dispensere alle steder, og afspritning af borde osv så snart folk rejste sig, så top karakterer herfra. Vi havde bestilt et dobbelt værelse, men fik en fin en med 2 værelser med senge i hver rum, DET er dejligt når man har en med der snorker :) Tak til Sirene beach for en dejlig ferie,- Pas godt på alle de søde katte <3

Dato for ophold: september 2020
Tak, Gitte R
Anmeldt d. 22. oktober 2019 fra mobile enheder

Sommerferie med vores voksne børn. Boede i 2 værelser. Værelserne er små og har små badeværelser. Påregn støj om aftenen fra den sædvanlige turistunderholdning. Maden er ok med forskellige temaer. Ikke overdådigt, men går man sulten i seng, er det ens egen skyld.
Det koster kun nogle få euro med taxi, at komme til byen, hvilket kan anbefales. Ok poolbar hvis man har all-inclusive. Tag til byen, da hotellet ligger et helt dødt sted.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 526nielsc
Anmeldt d. 14. oktober 2019

Vi bestilte et Superior værelse som lå på 4. sal med den største og lækreste altan med havudsigt. Deres all-inclusive buffet var meget varierende og god, altid salatbord og vegetar og kødretter, bestemt efter forskelllige temaer. Der var altid noget at spise, helt ned til de mindste i flokken. Beliggenheden var sublim, 2 min. til stranden og under en times gåtur til centrum, ellers kunne man betale 1,5€ for bussen dertil eller 8€ for taxa.
Poolen var delt op i 3, der var en infinity pool og den store pool som blev gradvist dybere og en børnepool på 1,25m. Hotellet havde meget glade og smilende tjenere. Der var også god underholdning om aftenen. Generelt en rigtig god oplevelse, som man savner når man kommer hjem. Der var ikke nogen legeplads til børnene og det var et minus og elevatoren gik kun op til 3.sal (og hvis man har barnevogn med, et det et minus) Der var ta' selv sodavand.

Værelsestip: Vælg superior værelset på 4. sal
Dato for ophold: oktober 2019