“God service og lækker mad!”
Anmeldelse af La Veranda

La Veranda
nr. 7 af 525 Restauranter i Rhodos
Anmeldt 9. maj 2022 fra mobile enheder

Fantastisk mad og service! Så søde ejere og det var en hyggelig rooftop restaurant.

Vi faldt heldigvis over dette sted på Google Maps, da vi ledte efter et spise sted. Så de gode anmeldelser og det var velfortjent ! Vil anbefale alle dette sted!

Vi fik de BEDSTE bruschetta nogensinde. Og en lækker spagetti seafood. Der var så meget mad vi kunne slet ikke spise op. Men det smagte så godt!

Der var kræset for hyggen og maden her.

5/5 fra os!

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Cecilie S

Anmeldt 17. oktober 2021 fra mobile enheder

Skøn udsigt og virkelig sød betjening. Helt sikkert et besøg værd, skulle man finde sig selv i Old Town. Vi kommer helt sikkert tilbage!

1  Tak, Serviceoekonomen25
Anmeldt 14. oktober 2021

Maden var virkelig god, jeg bestilte lamb pot. Der var en god potion og der var rigeligt. Jeg er kæmpe fan af kødet med ost. Udsigten var meget lækker. Kan stærkt anbefales

Tak, Mardinosaur
Anmeldt 14. oktober 2021

Rigtig hyggeligt og god udsigt udover både by og hav. God betjening og lækker mad til rimelige priser ift. portion.

Tak, 155frejam
Anmeldt 27. august 2021

Rigtig hyggelig restaurant med god udsigt i den gamle del af Rhodos. Gå øverst på terrassen og derfra kan du se ud over den gamle by og vandet. Lækker græsk mad.

Tak, fridas757

Rejsende, der kiggede på La Veranda, kiggede også på

Har du været i La Veranda? Fortæl om dine oplevelser!