“1. Besøg”

nr. 98 af 510 Restauranter i Rhodos
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt 9. august 2021

Udemærket mad og service. Vi var der 1. Aften efter vi ankom, og var kun hyggesultne, og havde lyst til en øl.

Tak, Jan L

Anmeldt 19. juli 2018

Vi kom 2 personer tidligt på aftenen og der var ikke ret mange kunder, vi bliver anvist et bort, den ene af os får et menu kort, og så ser tjeneren som også er ejeren, nogle personer han åbentbart kender, menukortet bliver smidt på bordkanten i den modsatte ende af hvor vi sidder, og tjeneren gårhen il hans bekendte.
en anden tjener kommer og tager imod bestilling.
vi bestiller begge 2 gyros mix (kylling og svin). kyllingen er så tør at man ikke kan stikke gaflen i, og svinet er knastør skorpe på den ene side og et par milimeter ok kød på den anden side.
vi spiser ikke ret meget, og tjeneren kommer og rydder af, og spørger om det var ok, vi siger til tjeneret at det var meget tørt, og tjeneren smiler bare og går.
Vi kommer aldrig der igen

Dato for besøg: juli 2018
Tak, pedersenmosevej4
Anmeldt 10. juli 2018

Vi spiste her en af de sidste aftner på Rhodos grundet steds beliggenhed i forhold til vores hotel. Vi har derfor et godt sammelignings grundlag og må sige det blev lidt af en skuffelse.
Service havde svært at lytte til vores bestilling men havde selv klar mening om hvad vi skulle spise. Han overgav sig og erkendt vi nok bedst selv vist hvilken forret vi ville have.
Det endte dog med han faktisk kom med den rigtig øl i en forkert størrelse.
Herefter for man et stort udskift af tjener, som er med til at gøre det lidt upersonligt.
Maden var af god kvalitet dog i en lidt lille mængde. Prisen var noget højere en vi ellers var vantil for mad af den type.

Konklusion vælg et andet sted! Det er ikke dine penge værd

Dato for besøg: juli 2018
Tak, emiln753
Anmeldt 19. juni 2018 fra mobile enheder

Vi var 6 personer som skulle spise der, vi kommer på rhodos hvert år og hvert år lader vi os lokke af diverse tyveknægte som kalde folk ind til deres restaurant.

Vi fik et bord til os alle, bestilte 1 flaske vin. 2 flasker vand og en stor cola. Tjeneren virkede fraværende og da han kom med vores bestilling fik vi en lille sodavand og kun 1 flaskevand. Herre gud det er ik det værste der kunne ske.

Vi bestiller vores mad, der er en vegetar I blandt så vi bestiller en stor salat til hende. Vi har en lille dreng med som bare skulle ha noget pitabrød, så hurtigt som muligt fordi han skulle sove. Og resten er normal bestillingdr: kylling, grillspyd typisk græske ting...

Salaten og pita brødet kommer ret hurtigt (15 minutter) og så sidder vi og kigger... Der går 45 min uden der kommer en tjener forbi eller noget.. Vi tager så fat i en tjener og spørger vores mad, han kigger på bordet og siger han lige ser efter... Der går yderligere 15 min før jeg rejser mig og får fat på overtjeneren og spørger:hvor er vores mad? Han siger 'jamen er den der ikke'? Jrg siger at der er gået 5 kvarter og en af vores gæster er gået.
Vi får vores mad 10 minutter senere... Maden var sådan semi okay (6/10) men hele oplevelsen havde ødelagt vores appetit.

De prøvede at gøre det godt igen, men vi spiste på 7 min, bad og regning og gik uden 1 cent i drikkepenge. Under de 7 minutter påtog 3 forskellige tjenere sig skylden:
1, havde ikke forstået at alle retterne var hovedretter, så han ventet på at vegetaren havde spist sin mad før vi kaldte holdretter (det skl siges at der ikke blev rørt noget af maden før alle havde fået mad.)
2. Troede han havde bestilt maden og havde travlt med noget andet
3. Som kom med drikkevarerne og spurgte om brødet og salaten var som det skulle være, troede at andre havde styr på det.
4. Som kom en masse drikkevare (to forskellige slags shots som vi ikke rørte i ren arrigskab) påstod at det var køkkenets fejl

... De resterne dage hvor vi gik forbi restauranten var der utroligt stille fra tjenerne og man gjorder alt for at undgå øjenkontakt...

Man får en bedre oplevelse ved at købe en plastik sandwich omkring hjørnet til 2 Euro i stedet for at spilde sin tid der!!

Dato for besøg: juni 2018
Tak, awac2019
Anmeldt 11. august 2017 fra mobile enheder

Vi ventede 2 personer i 1 time for at få vores mad. Der var også 3-4 andre borde med gæster som måtte vente 1 time på maden.
Stedet kan desværre ikke anbefales, da ventetiden og personalet som virker forvirret, ødelægger hele oplevelsen.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Fatih N

Rejsende, der kiggede på Nisos Restaurant, kiggede også på

Har du været i Nisos Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!