“Fremragende sted at spise, rigtig god mad og en hyggelig familie restaurant. Her er åbent køkken, så man kan følge med i madlavn”
Anmeldelse af Sirtaki

Sirtaki
nr. 49 af 495 Restauranter i Rhodos
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Fremragende sted at spise, rigtig god mad og en hyggelig familie restaurant. Her er åbent køkken, så man kan følge med i madlavningen. Indretningen er typisk græsk og hyggelig uden de store armbevægelser.

Tak, skjoed61

Anmeldt 21. maj 2019

Venlig betjening, udmærket mad uden de store overraskelser, men indretningen manglede en del i at være et sted man så frem til at prøve igen. Med lidt indsats, kunne stedet være mere attraktivt, specielt fordi omgivelserne (gaden) ikke var særlig spændende.

Dato for besøg: april 2019
Tak, MogensM11
Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Super hyggeligt og original græsk køkken. Vi er blevet behandlet så fantastisk godt. Der er en, bland få gode restauranter hernede.
Afgjort et besøg værd. Lad dig ikke afskærme af det stille ydre.

Tak, 2505PJ
Anmeldt 22. juli 2018 fra mobile enheder

Det er klart den bedste mad jeg fik på mit ophold på Rhodos. Resturanten ligner en touristfælde udefra. De har et stort udvalg på menuen men aligevel havde de alt. Næsten intet af den mad de havde var frosset, selvom de skrev på menuen nogle af deres produkter var frosne. Min forret “mushroom soup” var den bedste svampe suppe jeg nogen sinde havde fået. Hovedretten var også fantastisk og velsmagende. Iforhold til hvor meget vi købte og hvordan maden smagte var det overraskende billigt. Tjenerne var i godt humør og bugte humor. Maden kom efter en 10-15 min ventetid.

Ville klart anbefale.

1  Tak, oliverkristofferb
Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Vi bor på Sunprime Miramare, og restauranten lå tæt på, hvilket var skønt for vores sultne maver. Personalet tager allerede fra starten af super godt af én og har god humor! Betjening var i øvrigt hurtig på trods af en del gæster. Vi bestilte en masse mezedes, og alt smagte så mega godt! Virkelig en god oplevelse, specielt deres dolmades og tzatziki var sublim! Godt nok ligge restauranten ud til en meget trafikeret vej, men det led stemningen ikke af! Kan i den grad anbefale andre i at få et måltid her!

Tak, carolineu50

Rejsende, der kiggede på Sirtaki, kiggede også på

Har du været i Sirtaki? Fortæl om dine oplevelser!