“Super hyggeligt sted! Dejlig mad.”
Anmeldelse af Zum Zum Restaurant

Zum Zum Restaurant
nr. 56 af 493 Restauranter i Rhodos
Køkkener: International
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted! Dejlig mad og virkelig flink tjener, klassisk græsk atmosfære. Kan varmt anbefales....

Tak, 422kristianj

Anmeldt 24. august 2019

Rigtig God service - søde og sjove tjener. Rigtig god mad og hyggeligt sted.
Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, chriselle2016
Anmeldt 13. august 2019 fra mobile enheder

Dejligt frokost sted. Mad var billige og smagte godt. Servicen var i top og kvaliteten af maden var høj.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 541sigurds
Anmeldt 20. juli 2019

Dejlig mad, friske råvare, godt udvalg også af lokale retter. Der er rent og nydeligt. Høflig betjening og småsnak med det søde personale. Hvis der skal nævnes noget negativt overhovedet, så er det, at man nogen gange skal vente lidt meget tid på maden, men det er værd at vente på.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, oleodense
Anmeldt 29. april 2019

Faldt over denne restaurant da jeg sad og spiste på RED. Rigtig god mad til billige penge og den bedste betjening af en svensk tjener. Skulle på toilettet da jeg havde bestilt regningen og kom tilbage til et bord som var ryddet - deres fejl og jeg blev straks budt på kaffe og Metaxa som en undskyldning. Et sted jeg helt sikkert kommer tilbage til en anden gang.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Susanne H

Rejsende, der kiggede på Zum Zum Restaurant, kiggede også på

Har du været i Zum Zum Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!