“Nøt prosecco i fantastiske omgivelser med et veldig servise-mindet personale omkring dig”
Anmeldelse af Eros Restaurant

Eros Restaurant
nr. 2 af 523 Restauranter i Rhodos
Prisklasse: 10 US$ - 30 US$
Køkkener: Græsk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer

Utroligt venlig imøtekommende personale, opmerksom og til stede hele tiden, fik til og med en liten gave/smykke.
Maten var der rigeligt av,
Vi kjøpte mix grill for 2 personer og der var sikkert mat for 3.
Vil varmt anbefale Eros resturant for deres utrolig varme og gode oplevelser..

Dato for besøg: juni 2022
Tak, maalei78

Anmeldt 14. oktober 2021 fra mobile enheder

Skønt lille sted med dejlig mad af gode råvare, servicemindet personale & en super stemning! Vil klart anbefale at komme her!

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, manuelajosephineh
Anmeldt 12. oktober 2021 fra mobile enheder

Fantastisk familie restaurant, skøn mad og sød betjening. Kommer altid her når vi er på Rhodos og det er blevet til mange besøg.

Dato for besøg: september 2021
Tak, Paradise23517271846
Anmeldt 10. oktober 2021 fra mobile enheder

Vi startede besøget med en omgang tzatziki og noget at drikke. Da vi var færdige med tzatzikien blev der ryddet af og vi fik, efter en passende rum tid, vores hovedretter.
Vi fik også en omgang dessert og det hele var alt i alt en ganske god oplevelse.
Alt i alt et godt besøg med god mad og behagelig betjening.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Companion50366041769
Anmeldt 22. august 2019 fra mobile enheder

Denne restaurant er i den billige ende men med lækker mad af god kvalitet og meget høflig betjening.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Jan_M_55

Rejsende, der kiggede på Eros Restaurant, kiggede også på

Har du været i Eros Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!