“Super flot sted med god betjening”
Anmeldelse af El Toro Steak House

El Toro Steak House
Reservér bord
nr. 16 af 495 Restauranter i Rhodos
Køkkener: Amerikansk, Spisested, Middelhavsområdet
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Super flot sted med god betjening og lækker bøffer, kan varmt anbefales. Kom trygt til dette sted.
Indretningen af spisestedet er i top klasse, i forhold til andre steder her i Rhodos.❤️❤️❤️

1  Tak, Jimmijepsen

Anmeldt 21. september 2019 fra mobile enheder

Vi havde tjekket med TripAdvisor og ville prøve om det var så godt. Men hold da op hvor lækkert vi fik Ribeye og T bone og det er ikke smagt bedre kødet kunne skæres med en ske og tilbehøret perfekt.

Dato for besøg: september 2019
Tak, pernillen608
Anmeldt 21. august 2019 fra mobile enheder

Fik anbefalet El Toro. Virkeligt et besøg værd. Super venligt personale og fantastisk mad, og en vært/ejer i hopla som virkelig tog sig af sine gæster. Deres Ribeye er i verdensklasse og til ingen penge. Et must hvis man besøger Rhodos...

Tak, pierrepT1429ZA
Anmeldt 20. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde fundet restauranten gennem TripAdvisor og de gode anmeldelser - og den levede op til det hele! For det første var maden fuldstændig perfekt. Vi fik en Ribeye og en Tbone som begge var stegt til perfektion, og som nærmest kunne tygges med øjenviberne. Betjeningen var desuden eminent, og bar tydeligt præg af en familiær stemning. Selvom den ligger en anelse udenfor Rhodos by, er den absolut et besøg værd.

1  Tak, 77linek
Anmeldt 14. august 2019

Rigtig god mad til overkommelige priser. Virkelig god service og godt personale. Og en rimelig pæn restaurant

Tak, mathias A

Rejsende, der kiggede på El Toro Steak House, kiggede også på

Har du været i El Toro Steak House? Fortæl om dine oplevelser!