Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com202 $
Hotels.com202 $
Travelocity202 $
Priceline152 $
CheapTickets202 $
getaroom.com227 $
Vis 15 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.229)
Filtrer anmeldelser
3.229 resultater
Medlemsvurdering
1.061
879
551
377
361
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
1.061
879
551
377
361
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
4-9 af 3.229 anmeldelser
Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Vi har været på en uges ferie på Rodos Palace i uge 29.
Aldrig har vi følt os så snydt.
Vi regnede med vi skulle på et lækkert 5 stjernet ophold, men det var bestemt ikke det vi mødte op til.
Værelserne var kedelige og 2 stjernet standart fra 1-5 sal og bestemt ikke de billeder der er lagt ud på deturs hjemmeside, rengøringen var sjusket, et barskab uden indhold og som var 3 dage om at blive “koldt”.
Vi havde all inklusive og maden var elendig og ensformigt, for ikke at tale om servicen på hotellet, så var tjenerne knap nok til stede, vi bestilte en flaske bobler den første aften, vi fik en helt anden flaske end den vi bestilte og endte med noget 3 fordi de ikke havde den, bad man om plastik tallerkener fik man et papkrus.
Drinksene var dårlige og smagte af absolute ingenting..
Vi snakkede med flere dansker, som også havde troet de havde købt et lækkert ophold, som stod med samme lange næse som os, nogen havde endda betalt mere end vi havde..
Alt i alt, virkelig dårlig oplevelse når man regner med man skal ned og nyde en uges ferie på et 5 stjernet hotel.
Det eneste gode ved ferien var det skønne vejr Grækenland kunne byde på.

Måske Detur burde revurdere hotellet…

Dato for ophold: juli 2021
Rejsetype: Rejste som par
Tak, 411jeanettea
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Rodos Palace Hotel, Other hos Rodos Palace, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2021
Google Oversæt

Dear Jeanette A,

Thank you for taking the time to share your comments on Tripadvisor regarding your stay in our Hotel in such a detailed way.

Having read thoroughly all your comments I would like to express my deepest apologies for the service deficiencies that you experienced and to assure you that it was not to our intention to make you feel bad or leave our hotel with such an unexpected unpleasant impression.

Please allow me to say at this point that we always try to treat all our guests according to our policy providing high level of services independently of their purpose of visit and it is quite surprising to me to read that you received such a differentiation of treatment.

I do hope that you will decide to give us another opportunity to welcome you as esteemed guests of ours and assure you that this time we will do our best to offer you the holiday experience that you really deserve.

With much appreciation,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager
km@rph.gr
Rodos Palace Hotel

Thank you for your preference!

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. oktober 2019

Vi er, grundet Thomas Cooks konkurs og deres følgende udfordring med flyene, blevet midlertidigt anbragt på Hotel Rodos Palace.
Mage til selvhøjtideligt sted uden noget som helst at have de fine fornemmelser i, skal man lede længe efter !

Hotellet er kedeligt og nedslidt, grænsende til det ramponerede - og personalet er ualmindeligt nedladende og ubehøvlet. Man kan vente hele og halve timer på at kunne afgive bestilling og der serveres KUN i glas - glem alt om at bestille en hel flaske vin...

Både wifi og service er nærmest ikke eksisterende - på et hotel som opslår sig selv som femstjernet.... gad vide hvor de fem stjerner kommer fra ?!

At man derudover ustandseligt skal lægge øre til at personalet har så travlt så travlt (fordi de SELV sagde ja tak til 600 ekstra BETALENDE gæster) gør ikke situationen bedre !

Synd for Spies - som jo bare har gjort deres bedste for at afhjælpe en kedelig situation.

Dato for ophold: september 2019
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
4  Tak, fammehr
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων hos Rodos Palace, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. oktober 2019
Google Oversæt

Dear Mr/ Mrs fammehr,

Thank you for your time to share you feedback.

Allow us to express our happiness that despite the inconvenience you and thousands other people have experience due to Thomas Cook bankruptcy, we were able to accommodate you in out hotel. With reference to your comments, the beverage option you had was advised from Thomas Cook. Furthermore, 5-star rating is a wholistic ensemble of services and facilities. Our team members assist and serve up to 2000 guests daily.

As we take seriously customer services and preferences, we provide our guests with more than 25 different room types giving us the opportunity to be flexible upon guests’ willing. Last year we have implemented a huge renovation to many of our rooms and as we understand from your comments, the style and amenities of premium type would be ideal for you.

It is our hope to welcome you back under better circumstances and for your scheduled vacation to Rhodes and to our Rodos Palace!


With appreciation,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. oktober 2019

Først skal jeg lige sige at vi var der kun tilbragte et døgn, pga. et forsinket fly
Hotellet er flot, og med et sødt og super serviceminded personale og der er ingen tvivl om at det engang har været 5 stjerner, men ville nok mere kalde det et 4 stjernet familiehotel i dag.

1. man skal betale for kaffepulveret på værelset.
2. stedet virker slidt.
3. for lidt personale i restauranten.

Når det er sagt er det et fint hotel, med en utrolig lækker restaurant, med et stort og godt udvalg.
området er flot og virker rimeligt velholdt.

og bonus, brug ikke deres supermarked, men gå 200 ned af vejen til et af de utallige andre som er 50% billigere.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Thomas K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων hos Rodos Palace, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. oktober 2019
Google Oversæt

Dear Mr/ Mrs T_Kohrt,

Thank you for your feedback.

We understand how frustrating and exhausting are cancelled flights and we are very happy to read that we have made your one night stay an enjoyable experience for you.

We are pleased to read that the variety of our Hotel facilities and services contributed in making your whole experience so enjoyable.

It is our hope to welcome you again to our Rodos Palace Hotel this time for your scheduled vacation.

With kind regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. september 2019

Min kæreste og jeg har været på sommerferie på Rhodos Palace Hotel med all inklusive. Vi havde høje forventninger da hotellet havde 5 stjerner og glædede os til lidt luksus. Hotellet var rigtig flot og hyggeligt, værelset totalt nyrenoveret på 15 etage med den smukkeste havudsigt. Rengørning på værelserne super god. Flinke medarbejdere på hotellet, især de meget venlige bartendere. Hotellet har 5 restauranter, hvoraf man som all inklusive kan spise på hovedrestauranten og betale 5 euro ekstra for at spise på de andre. Der er rigtig travlt på hovedrestauranten, hvilket resulterer i meget larm. Maden rigtig god og varierende hver dag både morgen og aften. Der kommer en tjener og spørger hvad man vil drikke og beder om værelses nummeret. I starten var vi meget i tvivl om vi skulle betale for drikkevarer, men det er alt med i all inklusive. Vi blev misvejledt af en sunweb guide der mente at den første drikkevare kun var inkludere. Vi synes dog ikke at hotellet lever op til 5 stjerner. Vandet fra hanen må ikke drikkes og alligevel var ingen mulighed for at hente vand fra flaske eller automat nogen steder på hotellet andet end når restauranten er åben til morgen, frokost og aften. Vi bestilte altid to flasker vand hver så vi havde noget ved poolen, ellers kunne man kun hente alm vand i baren som smagte af klor. Vi måtte derfor hver dag ned til et supermarked og købe 1,5 liter flasker med vand, hvilket ikke er ok når det er sådan et fint hotel. Da vi ankom til hotellet den første dag kl 2 om natten måtte vi tage en 0,5 l vand fra minibaren som kostede dyrt. Derudover er deres all inklusive ikke det værd. Os der har all inklusive kan kun bruge en enkelt bar på hele det store hotel, hvor vi kan få drinks fra en maskine. Så når man ligger ved poolen og vil have en drink må man gå forbi den udendørs bar og hele vejen ind til 'vores' lille bar. Ligeledes når man er til underholdning om aftenen, kan vi ikke bruge baren der ligger ved underholdningen, men istedet gå hen til den anden hvilket ligger et stykke væk. Derudover lukker all inklusive baren 2 timer før alle andre barer på hotellet. Ikke i orden og meget skuffende. Derudover er underholdningen meget meget ringe. Vi har været på flere hoteller og camping pladser hvor underholdningen om aftenen har været super og meget varierende. Underholdningen på dette hotel var under al kritik. Kun to ud af 7 dage var det godt. Pool området er rigtig hyggeligt, to rene pools. Dog var det et minus at der er alt for få solsenge, så det er en kamp hver morgen plus at halvdelen af sengene er i rigtig ringe stand. Alt i alt havde vi en rigtig god ferie, men desværre med nogle mangler, som der ikke burde være på et hotel der skulle være 5 stjernet. Området er fantastisk og hyggeligt og Rhodos Old Town er klart et besøg værd.

Værelsestip: Skriv at værelset skal være højt oppe. De er nyrenoveret og smuk udsigt.
Dato for ophold: juli 2019
Tak, sylfiden1
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων hos Rodos Palace, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. september 2019
Google Oversæt


Dear Mrs Christinawolfsen,

Thank you for your feedback!

It gives us great pleasure to read your kind comments in your generous review.

Being attentive to the needs of our guests and meeting their expectations to the fullest is our primary goal and intention. Mostly we are happy that we managed to create such a lovely stay for you!

Your remarks have been apreciated and we are all looking forward to welcoming you again soon!

With regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 22. august 2019 fra mobile enheder

Vores værelse var udemærket og med altan, der vente mod havet. Udsigten fra altanen var super flot!!
Personalet på stedet er søde og hjælpsomme og værelserne bliver gjort fint rent, med bl.a. udskiftning af håndklæder hver dag.
Der er 4 pools på stedet, hvoraf vi benyttede os af to, da den tredje er indendørs og den fjerde er tiltænkt børn. Poolområdet var rigtig fint, med gode liggestole samt bar og spisemuligheder tæt på.
Vi havde i vores ophold både morgenmad og aftensmad inkluderet. Buffeten var også okay, dog er hotellet så stort, at der automatisk opstår rigtig meget larm i restauranten, hvilket for mig ikke er særlig hyggeligt og hurtigt kan blive hektisk. Derudover får tjenerne selv sagt også meget travlt, når der er mange mennesker, og “flyver” derfor lidt hurtigt rundt. Deres service var dog super god og hurtig.
Hotellets beliggenhed er super. Tæt på Rhodos by, tæt på god badestrand og tæt på andre restauranter og barer :)
Dog synes jeg ikke jeg vil kalde det et 5-stjernet hotel, nærmere familiehotel :) men alt i alt var opholdet fint.

Dato for ophold: august 2019
Rejsetype: Rejste med venner
Tak, henriettesofia
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RodosPalace, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων hos Rodos Palace, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. august 2019
Google Oversæt

Dear Mrs henriettesofia,

Thank you for your review!

It is always rewarding to read that our efforts have been appreciated. We are very happy that the days you spent with us were so enjoyable and that our facilities and services were up to your liking.

At the same time we would like to thank you for your remarks which have been appreciated. Once more, thank you for your recommendation and we are looking forward to welcoming you back with our utmost care!

With appreciation,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser