“Et besøg værd! ”

Paneri Creative Mediterranean Cuisine
nr. 4 af 511 Restauranter i Rhodos
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

God mad, god service og gode drinks! Virkelig et besøg værd!
Placeringen er rolig og god, så du kan nyde din mad i fred og ro.

Tak, Kimmy S

Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

God atmosfære, enormt venlige ejere og velsmagende, flot mad til en overkommelig pris, vi ville helt klart komme igen.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Roving04093208384
Anmeldt 10. oktober 2020 fra mobile enheder

Hyggelig lille restaurant, med god betjening og venligt personale. Rigtig god seafood ravioli, men deres version af tzasiki var desværre meget skuffende.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 709pernilles
Anmeldt 22. august 2019 fra mobile enheder

Hyggelig lille restaurant gemt lidt væk i en sidegade i den gamle by. Maden var god, lidt en nyfortolkning af de græske retter.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 689katrinep
Anmeldt 24. juli 2019 fra mobile enheder

Maden passer godt til navnet, kreativt sammensat, vil kalde det moderne græsk. Familie restaurant, super sød og venlig service. Fantastisk smag i maden. Fin pris.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 196lisbeths

Rejsende, der kiggede på Paneri Creative Mediterranean Cuisine, kiggede også på

Har du været i Paneri Creative Mediterranean Cuisine? Fortæl om dine oplevelser!