Åben i dag: 00.00 - 23.59

fra 326,59 $
fra 321,54 $
fra 42,26 $
Anmeldt d. 28. juni 2016 fra mobile enheder

Selve stranden er fin med liggestole og parasoller koster 5 EUR for hele dage, hyggelig med de forskellige personer som sælger kaffe/mad/frugt m.m. Vandet, det bliver meget hurtigt dybt, 2 til 3 skridt og man kan ikke bunde. Husk badesko , der er sten i vandkanten og både sten og sand bliver meget varme.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, jane R
Anmeldt d. 18. juni 2016

dejlig strand men med masser af sten hyggelig atmosfære, vi var tit i vandet sad og nød en kølig øl og vand hvilket man kunne købe ved stranden. Men vil lige nævne stranden ikke henvender sig til små børn. Man skal ikke ret langt ud før der bliver meget dybt. men som voksen er det en super strand

Dato for oplevelse: juni 2016
1  Tak, Annette Lykke J
Anmeldt d. 29. januar 2016

Var der hver dag, kun 3 min gang fra hotellet, lidt sten bund i vandkanten, men super lækkert rent vand. Toilet forholdene ikk de bedste for at sige det mildt, men det gik

Dato for oplevelse: juni 2015
Tak, Tjerrild
Anmeldt d. 21. september 2015

Meget fin strand at bade det er ikke dyrt to liggestol og parasol koster 10€ . Det var en god betjening på strand oppe fra strand cafe som hed Baia

Dato for oplevelse: september 2015
Tak, Friedrich Oskar H
Anmeldt d. 15. september 2015

Lækkert badestrand, der er roligt vand, minimum bølger...og er på den måde også børnevenlig..vandet er jo suverænt.

Dato for oplevelse: september 2015
Tak, leegaard