“Fin frokost pizza”
Anmeldelse af Ιl Borgo

Ιl Borgo
nr. 64 af 497 Restauranter i Rhodos

Hurtigt og høfligt. Bedste pizza ever! Hyggeligt med udeservering i bladenes skygge. Vi fik en pizza til deling og to kolde lokale fadøl.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Monz-AAL

Anmeldt 24. august 2020 fra mobile enheder

Man bliver taget godt imod i hyggelige omgivelser af super søde tjenere. Og så har de bare Rhodos bedste pastaretter og lækre lækre pizzaer. Vi vil helt sikkert vende tilbage igen og igen.

Tak, Badeby69
Anmeldt 18. august 2019

Maden var til 5 stjerner.
Servicen var til 4. En enkelt tjener virkede meget distræt. De to andre var smilende og imødekommende☺️

Dato for besøg: august 2019
Tak, Sophia M
Anmeldt 3. august 2019 fra mobile enheder

Fantastisk Italiensk restaurant med hyggelige rammer i den gamle bydel. Personalet er yderst høfligt og serviceminded. Maden er helt i top. Samtidigt bliver man nærmest chokeret over prisniveauet som snildt kunne have været dobbelt så dyrt uden at det ville forårsage løftede øjenbryn hos undertegnede. Alt i alt en fortrinlig oplevelse - Il Borgo er klart et (eller flere) besøg værd.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Y4532BLolivers
Anmeldt 17. juli 2019 fra mobile enheder

Fremragende service, hyggelig stemning og velsmagende italienske retter lavet fra bunden. Virkelig et besøg værd i den gamle by.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, nicolajl453

Rejsende, der kiggede på Ιl Borgo, kiggede også på

Har du været i Ιl Borgo? Fortæl om dine oplevelser!