“Kan det nu også passe”
Anmeldelse af Avocado

Avocado
nr. 5 af 512 Restauranter i Rhodos
Anmeldt 9. august 2021

Når nu et sted bliver rangeret så højt som det her gør, opstår der helt automatisk en del forventninger. Vores forventninger blev ikke indfriet. Der var ikke noget ud over det middelmådige ved Vores besøg. Jo, tjeneren virkede oprigtig og bar da meget venlig, men det er de også de fleste andre steder i Rhodos…
Jeg tror der er noget galt med rangeringen af restauranterne i byen. En er nr 13 af 1721, en anden er nr 5 af 121 osv. såååå kan det nu også passe?

1  Tak, Jan L

Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

Helt fremragende mad og betjening. Det er et rigtig hyggeligt sted med en god atmosfære. Kan varmt anbefale restauranten avocado :)

2  Tak, Jens F
Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig en god madoplevelse. Vi delte en græsk tapas og en lækker salat og det var bare så lækkert. Rigtig sød betjening, der gjorde sit allerbedste for at gøre det til en god oplevelse for hans gæster trods travlhed. Det var en god oplevelse og bestemt et besøg værd.

2  Tak, Ida M
Anmeldt 27. juli 2021

Vi fandt avocado her på tripadvisor og det levede mere end op til vores forventninger! Mega god betjening og virkelig en flink tjener/ejer. Maden smagte godt og det lå et nemt tilgængeligt sted, på en rolig gade! Alt i alt et besøg værd, hvis i kommer forbi Rhodos og mangler et sted at spise frokost eller aftensmad:)

1  Tak, mariesofieh2021
Anmeldt 23. juli 2021

Vi fandt faktisk restauranten via tripadvisor og det fortryder vi bestemt ikke!
Vi spiste på Avocado 3/6 aftner.. vi valgte meget forskelligt mad (forskellige oste, starters pasta mv), dog vil jeg udpege deres pasta med seafood og muslinger som at være favoritten.

En generelt fantastisk oplevelse med en tjener som altid havde fokus på sine gæster. Udsøgt!

(Kan varmt anbefales)

1  Tak, DanielG9176

Rejsende, der kiggede på Avocado, kiggede også på

Har du været i Avocado? Fortæl om dine oplevelser!