“Enestående Gourmet oplevelse”
Anmeldelse af Tamam

Tamam
nr. 6 af 511 Restauranter i Rhodos
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Restaurant Tamam er et sikkert valg når man vil have en ekstra oplevelse i Gourmet mad og betjening.
Her står kunderne i kø om aften for at få et bord (reservation ikke muligt)
Hyggelig restaurant med asmosfære og god plads mellem bordene.
Tjenerne er yderst proffesionelle og kan deres kram med bestilling og være opmærksomme.
Vi var et par afsted og fik lammesteaks med asparges & kylling med appelsin og cointreau. Smagte fantastisk og her kommer vi igen når vi igen skal til Rhodos.
Kan varmt anbefale stedet , hvis man vil have en ekstra god oplevelse.

1  Tak, 54bendtp

Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Det er rigtig dejlig mad, en flot restaurant og god service. Anden gang jeg er der, og det var lige godt begge gange. Kommer gerne en tredje. :)

1  Tak, eathomsen
Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig lækker restaurant og rigtig sød betjening. Både maden og deres drinks er vildt gode og flotte. Der er virkelig god og sød betjening, der er meget opmærksomme på at give deres gæster en god oplevelse. Bestemt et besøg værd - også bare for en drink, men pas på med at komme for sent, da det er en meget populær restaurant.

Dato for besøg: juli 2021
2  Tak, Ida M
Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

28 gang vi er der ALDRIG skuffet
Dejlig betjening
maden og vinen er udsøgt til prisen
Hyggelig omgivelser
Nyt Look også hyggeligt

Dato for besøg: juni 2021
Tak, michaelr398
Anmeldt 8. oktober 2020 fra mobile enheder

Vel tilberedt, god service, den får kun 4 fra mig, da vi synes at det var for dyrt i forhold til det mad man får

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Janehartv

Rejsende, der kiggede på Tamam, kiggede også på

Har du været i Tamam? Fortæl om dine oplevelser!