“Det bedste sted på Rhodos <3”
Anmeldelse af Island Lipsi

Island Lipsi
nr. 56 af 500 Restauranter i Rhodos
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Første gang vi var ved Niki, var det en meget lille restaurant med meget få borde. Selvom restauranten er vokset, er service, mad og stemning den samme. Vil altid komme ved Niki og Marcus, når vi er på Rhodos. De kan genkende os selvom der går år imellem - det er da at være kundeminded! Elsker deres gratis kage til desserten - "mamas cake"

Dato for besøg: juli 2016
Tak, michellebI2583WX

Anmeldt 16. oktober 2015 fra mobile enheder

Virkelig dårlig service. De virker så søde inde man har sat sig til bords.
Blev lovet gratis dessert, da vi bad om desserten havde de glemt at vi var lovet det gratis, de virkede uforstående. Så vi fik klasket en tallerken med lidt dessert på bordet og 4 gafler, så kunne vi bare tag.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, HisniO
Anmeldt 5. oktober 2015 fra mobile enheder

Efter en guidet tur i Rhodos gamle by endte vi med at skulle spise græske Meze retter på Island Lipsi. Et rigtig hyggeligt sted med en masse veltillavet retter. Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: september 2015
Tak, Jette P
Anmeldt 16. september 2015

Kan godt anbefales.
Stort menukort.
Gode græske retter.
Fantastisk pizza.
Har været der efterhåndet 10-15 gange, og er aldrig blevet skuffet.

Dato for besøg: september 2015
Tak, kurtp964
Anmeldt 22. juni 2015

Da det trak lidt valgte vi et bord indenfor i denne restaurant, som ligger i den gamle by. Spiselokalet er stort og rustikt i ridderstil. Jeg bestilte hummer. Der skulle lige drøftes, hvad den ville koste ud fra dagspris og størrelse. Det er en lidt dyr spise, som jeg ikke vælger så ofte.
Men det gav opmærksomhed. Efter servering med passende tilbehør fik jeg mange henvendelser fra tjenere og andre ansatte, der ivrigt spurgte om jeg var tilfreds. Jeg fik mange skulderklap og venlige berøringer fra personalet. De blev så glade hver gang jeg sagde at hummeren var dejlig. Den var også god, men jeg nænnede ikke at sige, at den nok havde fået lidt for meget og var en lille smule sej. Smagen var dog fin.

Dato for besøg: maj 2015
Tak, Jørgen R

Rejsende, der kiggede på Island Lipsi, kiggede også på

Har du været i Island Lipsi? Fortæl om dine oplevelser!