Google
fra 67,35 $
fra 55,62 $
fra 111,31 $
Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

Lækkert klart vand og fint snorkle sted. Man kan også springe fra klippet. Der er dog ikke så mange farverige fisk eller levende koraller. Kom tidligt for at få en plads, da mange kommer ved 11-12 tiden og der er smalt med pladsen. Der er liggestole til ca 5€ stk. Der er en restaurant med internationalt mad, som er rigtig fin standard.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, B603EQmaries
Anmeldt d. 15. oktober 2019 fra mobile enheder

En ren oase. Rigtig hyggeligt sted med god bade mulighed. Mindre godt til gang besværede da man skal ned ad en trappe for at komme helt ned til stranden.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Charlotte G
Anmeldt d. 30. august 2019 fra mobile enheder

Vi dykkede der flere gange, super oplevelse med meget at se.
Dog mange mennesker og “urolighed” i vandet pga besøgende både med turister

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Mia T
Anmeldt d. 18. august 2019 fra mobile enheder

Lækker bugt med klipper og det klareste vand. Næsten som paradis på jord. Snorklede og så flere slags fisk.
Et unikt og dejligt lille sted.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, 989millen
Anmeldt d. 15. juli 2019 fra mobile enheder

Virkelig smuk og fantastisk oplevelse.
Det flotte klare blå vand omringet af klipper.
Super snorkel strand.

Dato for oplevelse: juli 2019