“Acropolis”
Anmeldelse af Acropolis (Taverna)

Acropolis (Taverna)
nr. 32 af 139 Restauranter i Faliraki
Prisklasse: 4 US$ - 59 US$
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 27. september 2022

Fantastisk spisested. Altid mange mennesker, så en god ide at bestille bord. Vi var der og fik lækker forretter, derefter skøn hovedret. Personalet gør alt hvad de kan for man skal føle sig velkommen til trods for der er travlhed, er der altid et smil.
Vi besøgte efterfølgende stedet med vores græske venner og igen var maden og servicen helt i top.

Dato for besøg: september 2022
Tak, Tyren1975

Anmeldt 13. oktober 2021

Super oplevelse, og mad af kvalitet fine priser vi fik deres bøf med peber sauce som var fremragende..

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, 859mortenr
Anmeldt 21. august 2021 fra mobile enheder

Denne restaurant er virkelig fantastisk. En veldrevet familierestaurant hvor vi i de 12-13 år vi er kommet på Rhodos altid har følt os som en del af familien.

Maden er lækker og mor laver cocktails i baren i verdensklasse.

Prøv endelig deres stifado som er den bedste vi har fundet på Rhodos!

Til sidst er der bare at sige at både betjening, mad, drikke og stemningen er i topklasse!

Det er ikke for sjov at der tit er kø her og tomt på de andre restauranter. Skal du stå i kø i 5 minutter for at få et bord, så gør det, det er ventetiden værd

Tak, 48randih
Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig et hyggeligt sted med god betjening og ligeledes lækker mad . Restaurent var fyldt og på trods af dette var servicen i top

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, jackies773
Anmeldt 20. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde gået forbi dette sted nogle gange, før vi valgte at gå derind. Vi er typerne der altid lige tjekker herinde, før vi besøger et sted. Vi kom tidligt, fordi vi ikke havde fået frokost denne dag. Vi var de eneste på restauranten udover nogle fra restauranten der sad og spiste. Det var nu meget hyggeligt. Restauranten er meget smart og vores fornemmelse er, at det er familie drevet. Jeg fik en pastaret med Laks og min kæreste fik Gyros med svinekød. Pastaretten var smagsfuld, men de måtte gerne have sparet lidt mere på laksen, fordi det var der i min optik rigeligt af. Både almindelig stegt laks og røget laks. Jeg er ikke den store fan af røget laks, desværre - og jeg mener ikke at menuen oplyste, at det var i retten. Gyrosen smagte dejligt, men var til den lille side og kødet var lidt gummiagtigt. Efter lidt tid begyndte der, at komme flere gæster og man kunne mærke, at personalet begyndte at få travlt - desværre så travlt at de glemte, at vi havde spurgt om vi kunne få lov til at betale to gange. Efter 25 minutter hvor vi ikke kunne komme i kontakt med personalet pga travlheden, gik vi op til disken for at betale. Den unge tjener vi havde snakket med, stod deroppe og blev lidt rød i hovedet da han opdagede, at han havde glemt os. Men alt i alt en okay oplevelse.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Mathilderas1

Rejsende, der kiggede på Acropolis (Taverna), kiggede også på

Har du været i Acropolis (Taverna)? Fortæl om dine oplevelser!