“Suveræn mad!”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

En virkelig god oplevelse med suveræn mad som selv en i starten hængemulet teenager fik mundvigende helt op - 3 forskellige lammeretter helt i top!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, larspeterm

Anmeldt 28. juni 2016 fra mobile enheder

Fantastisk kleftiko kan varmt anbefales. Hyggeligt sted lidt væk fra den meget travle hovedgade med alle turist butikkerne

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 922kristiann
Anmeldt 28. september 2015

Den bedste restaurant i området. De laver super lækkert med, men deres priser ligger lidt over middel. Her skal man huske at bestille bord i forvejen, fordi der altid er mange mennesker.

Dato for besøg: september 2015
Tak, Gitte M
Anmeldt 2. september 2015

Skønt sted! Virkelig god, hjælpsom og sød betjening. Dejlig mad og masser atmosfære og stemning skabt af et miks af lokale og turister. To mand blev meget mætte og fik både en flaske vin og to glas dessertvin for 58 euro. Tjenerne var søde til at forklare, hvad de forskellige dele på menukortet var. Kom i god tid eller reserver bord, for det er et meget populært sted af god grund. Vi var der to gange, først og sidst i vores ferie, begge gange fik vi så god mad og sød betjening.

Dato for besøg: august 2015
Tak, kristinahwulff
Anmeldt 29. august 2015 fra mobile enheder

Vores første aften på Rhodos kunne ikke slutte bedre end med middag hos Manolis! Lækkert mad, super god og professionel betjening. Pris ok. Absolut et sted vi vil vende tilbage til.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Kleintjem

Rejsende, der kiggede på Manolis Taverna, kiggede også på

Har du været i Manolis Taverna? Fortæl om dine oplevelser!