“Dårlig vandpibe - ellers ok.”

Cafe Cafe Cocktail & Gin Bar
nr. 50 af 155 Restauranter i Platanias
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Ekstremt dårlig vandpibe og dårlig service. Deres drinks er ok, men ikke bedre end andre steder.
Stedet er pænt og har ellers meget potentiale. Søde tjenere men ejeren er arrogant.

Tak, CarinaF96

Anmeldt 10. august 2020

Hyggeligt sted med mange forskellige drinks og ikke mindst mange forskellige gin.

Vores favoritsted og få godnat drink.

Tak, Maj_BrittA_12
Anmeldt 20. august 2018 fra mobile enheder

Fin betjening, godt sted at peoplewatche, god ventilation og gode drinks :)
Vi fik pina colada og milkshake, begge meget vellavet og lækre!

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, nuuna1984
Anmeldt 29. april 2018 fra mobile enheder

Hyggelig cafe med god betjening. Vi fik super isdesserter og fantastisk stempelkaffe. Kan anbefales.

Dato for besøg: april 2018
Tak, 254karstene
Anmeldt 7. oktober 2017 fra mobile enheder

Hyggelig café med rare tjenere. Deres drinks er super gode og til rimelig priser. Har man været der 1 gang hilse de pæne igen når man går forbi men forsøger ikke at hive en ind hvilket gjorde at vi vendte tilbage.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, dorthes1965

Rejsende, der kiggede på Cafe Cafe Cocktail & Gin Bar, kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture

Har du været i Cafe Cafe Cocktail & Gin Bar? Fortæl om dine oplevelser!