Anmeldt 18. juli 2016 fra mobile enheder

Fint og hyggeligt hotel med venligt og serviceminded personale.
Fin pool og adgang til stranden - og rengøringen er i top. Fine omgivelser og lækker mad til gode priser serveret i poolområdet. Her kan man sagtens få tiden til at gå det meste af dagen. Der er massere af liggestole og man har selv mulighed for at ligge ned til poolen eller på græsareal med mulighed for både sol og skygge.

Ting der trækker ned:
- morgenmadsbuffet er skidt. Der var æggeskalder i spejlæg, omelet osv. Der udover var resten overtilberedt.
- ekstrabetaling for babyseng
- ekstrabetaling for nøgle til pengeskab på værelset
- inddrager pas og returbilletter som ligger frit fremme i receptionen, hvilket efter min mening er besynderligt og risikabelt
- temmelig hårde madrasser med

Kan sagtens anbefales - fint til prisen.
Nemt at komme til Platanias og Chaniá med bus.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, rikkebisgaard
Anmeldt 4. juni 2016

Vi har rejst fire gange til Lito Beach, både med og uden børn.
Der er ro, natur med bjerge til den ene side, og strand lige neden for lejlighederne.
Hotellet virker veldrevet, personalet er imødekommende, de kan huske os fra gange til gang. Derfor virker det vedkommende og familiært.
Lejlighederne er godt indrettet og der er det man skal bruge.
Der er rengøring seks gange om ugen, de gør pænt rent og personalet er søde.
Restauranten er et kapitel for sig. Den er blevet renoveret, og bygget om. Menuen er spændende, med stor variation. Både til børn og voksne.
Spørg personalet og de har mange anbefalinger og lækre retter. Der rigtig god stemning, og Viktor og hans personale hygger om gæsterne. Børn er meget velkomne. Priserne er yderst rimelige.
De har også et stort cocktail kort.
Alt i alt et sted vi kan give vores varmest anbefaling.

Værelsestip: Lejlighed 112 er den største i to etager med to badeværelser og flot udsigt
  • Overnattede: maj 2016, rejste med familie
1  Tak, Lars H
Anmeldt 26. oktober 2015

Hyggeligt og pænt sted i rolige omgivelser, venlig betjening i receptionen.
Rengøring af værelset tilfredsstillende, søde og venlige rengøringspersonale.
Restaurant Lito Beach, lavede den bedste og mest velsmagende mad på hele ferien.
Der var rigeligt mad og prisen er yderst rimelig.
Stort cadeau til kokken Aris, og til Viktor for hans friske måde at være på.

• Overnattede: oktober 2015, rejste som par
Tak, Käte A
Anmeldt 26. august 2014

Hotellet i sig selv er både pænt, rent og har okay faciliteter. Udfordringerne består af følgende:
1) 20 EURO i ekstraregning for en børneseng
2) 10 EURO i ekstraregning for at benytte pengeskab
3) 50 EURO i ekstraregning for airconditioning
4) De kræver at opbevare gæstens pas i receptionen under ophold liggende frit tilgængeligt for uvedkommende. Dette er under al kritik og i øvrigt aldrig noget, som jeg på mine rejser har været udsat for.
5) WIFI koster ekstra (ved ikke hvor meget dog)
6) Et til tider uhøfligt personale, der måske er lidt for vant til gæster, der ikke stiller spørgsmål.

• Overnattede: august 2014, rejste med familie
4  Tak, Georg L
Anmeldt 17. juli 2014

Hvis du er til fest & farver er dette ikke stedet, ligger meget ødet.
Lejligheden er yderst kold for perioden april, varmen er yderst kostbar hvis du ønsker at få mulighed for at få styringen til varmepumpen.
Dog er lejligheden vel indrettet, dog lidt mørk p.g.a for få vinduer.
Mærkelige receptionister. Jeg ønsker ikke at komme der igen.

Overnattede: april 2014, rejste som par
1  Tak, Mejdahl